וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזרח הולנדי הסבור שהוא אלוהים דורש: הפחיתו 20 שנה מגילי

אמיל רטאלב בן ה-70, שמכנה את עצמו ''אל צעיר'', מתבייש בגילו וטוען כי הוא נתקל בקשיים בזוגיות עקב גילו. לאחר שוויתר על הפנסיה שלו, הפציר בשופט: "יש לנו זכות לשנות את המין שלנו. אז למה אין את הזכות לשנות את הגיל שלנו?"

אמיל רטאלב הולנדי המבקש להוריד 20 שנה מגילו. Getty Images, מערכת וואלה! NEWS
רטלאב/מערכת וואלה! NEWS, Getty Images

גבר הולנדי שאמור לחגוג בקרוב את יום הולדתו ה-70 דרש מבית המשפט במדינה להפחית 20 שנה מגילו, כדי לשפר את סיכוייו בתחום התעסוקה ובתחום הרומנטי. אמיל רטאלב, המכנה את עצמו ''אל צעיר'' ביקש מבית המשפט להעביר את תאריך הלידה שלו שני עשורים מאוחר יותר, לשנת 1969.

''אני מרגיש הרבה יותר צעיר מגילי, אני אל צעיר, אני יכול לקבל את כל הבחורות שאני רוצה, אבל לא לפני שאני אומר להם שאני יליד 1969", אמר רטלאב. "אני מרגיש צעיר כי אני במצב מצוין ואני רוצה שזה יוכח. אני מרגיש אומלל ומופלה לנוכח גילי''. רטלאב אמר כי הוא חש מופלה בגלל גילו המופלג, והוסיף כי אינו משתמש בשירותי היכרויות ברשתות החברתיות, שכן הצורך במסירת הגיל אינה הסגנון שלו בלאו הכי.

עוד בוואלה! NEWS:
"רוצים לחיות חיים נורמליים": תושבי עוטף עזה מפגינים בכרם שלום
נתניהו על תיק הצוללות: "לא ידעתי, אין אפילו טענה לגביי"
בגלל הגשם: טראמפ לא הגיע לטקס זיכרון לחיילים אמריקנים בצרפת

"מקרה חסר תקדים"

רטלאב, הורה יחיד, אמר לבית המשפט כי ניסה לשווא להפסיק את הפנסיה הבסיסית שלו וכי הצעתו המשפטית לגיטימית משום שהיא דומה לסעד משפטי עבור אנשים הרושמים שינוי מין באופן רשמי, ''היום אנחנו יכולים לבחור את העבודה שלנו, המין, הנטייה הפוליטית. יש לנו אפילו זכות לשנות את השם שלנו. אז למה אין לנו זכות לשנות את הגיל שלנו?'', שאל רטלאב בפני השופט.

לדברי רופאו, גילו הביולוגי של רטלאב נע בין 40 ל-45. רטלאב העיד כי עם תחילת המשפט שררה באולם תחושת לגלוג כלפיו. אך הוא מאמין כי עורך דינו הפלילי והידוע, הצליח לערער את דעתו של השופט. "מדובר במקרה חסר תקדים. הסיכויים להצלחה הם מינימליים, אבל אנחנו מאמינים כי על החקיקה להתפתח מעת לעת" אמר עורך דינו של רטלאב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully