וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקר את אשתו בסכין בשר: כתב אישום נגד רוצח עליזה שפק

9.11.2018 / 9:32

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד יצחק שפק, בן 54 מנתניה, בגין רצח אשתו עליזה בחודש שעבר. כתב האישום מתאר אלימות מצד יצחק, לאור סירובו להתגרש מעליזה. בערב הרצח הגיע לביתה - ודקר אותה 15 פעמים

צילום: ערוץ 10, עריכה: ניב מעוז

כתב אישום הוגש הבוקר (שישי) נגד יצחק שפק, תושב נתניה בן 54, בגין רצח אשתו עליזה, בת 53, בחודש שעבר בדירתה בעיר. לפי כתב האישום, שהוגש בבית המשפט המחוזי מרכז, במהלך חיי הנישואין התגלעו בין בני הזוג קשיים, לרבות אלימות של יצחק כלפי אשתו. בשנתיים האחרונות הביעה עליזה את רצונה להתגרש, למרות התנגדותו. במאי עזבה המנוחה את הבית. כמה שבועות לאחר מכן חתמו בני הזוג על הסכם גירושין ונקבע מועד לדיון בבית הדין הרבני לצורך מתן גט.

בחודשים שעברו מאז, הביע הנאשם את רצונו בשלום בית וניסה לשכנע את המנוחה לשוב לחיקו. ב-9 באוקטובר, כשנסעו ברכב הנאשם, התגלע ויכוח בין השניים ובהגיעם לדירתה הנאשם סילק את עליזה מרכבו בצעקות וקללות. למחרת המשיכו בני הזוג להתווכח בהודעות טקסט. בשלב מסוים שלח יצחק הודעות למנוחה עליהן לא השיבה, ואז התקשר אליה אולם היא שוחחה בטלפון ולא ענתה לשיחתו. בהמשך לכל האמור החליט הנאשם להביא למותה של אשתו.

עוד בוואלה! NEWS:
הדילים, ההכפשות והקרבות: מסירים את הכפפות לקראת הסיבוב השני
גשם מקומי וסופות רעמים: החורף חוזר בסופ"ש | מזג אוויר
כשהחשדות חמורים - גם ההמלצות מדאיגות: מורה נבוכים לתיק 3000

עליזה שפק הנרצחת מנתניה - 11/10/18. פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
שפק. נרצחה בדקירות סכין/מערכת וואלה! NEWS, פייסבוק

באותו ערב הגיע הנאשם לדירתה, מצויד בסכין בשר חדה, ודקר אותה בעוצמה 15 פעמים בפלג גופה העליון על מנת לגרום למותה. כתוצאה מהדקירות נגרמו למנוחה חבלות שהביאו למותה. כשהבין כי אשתו אינה בין החיים, יצא הנאשם מהדירה, נעל אותה מבחוץ וזרק את המפתחות במסתור סמוך.

המשטרה הגיעה לזירה בעקבות שיחת טלפון למוקד 100, מגבר שהודיע כי ידוע לו על רצח אישה בנתניה. השוטרים שהגיעו לזירה, בדירה ברחוב עמק חפר, מצאו את שפק כשהיא ללא רוח חיים, עם סימני דקירה על גופה. לאחר הרצח שב יצחק לביתו, החליף חולצה ונסע למושב אביחיל שם התחבא מהרשויות. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

עוד באותו נושא

דקר 15 פעמים בסכין: אישום יוגש נגד הגבר שרצח את פרודתו בנתניה

לכתבה המלאה
יצחק שפק בן 54 מנתניה החשוד ברצח אשתו בדירה בנתניה 10.10.2018. דוברות משטרת ישראל, מערכת וואלה! NEWS
יצחק שפק, הנאשם ברצח/מערכת וואלה! NEWS, דוברות משטרת ישראל
רצח בנתניה. שלומי מרצ'ביאק תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת הרצח בנתניה/מד"א, שלומי מרצ'ביאק תיעוד מבצעי מד"א
  • עוד באותו נושא:
  • נתניה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully