וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדילים, ההכפשות והקרבות: מסירים את הכפפות לקראת הסיבוב השני

9.11.2018 / 7:51

הסיבוב השני בבחירות המקומיות יתקיים ב-55 יישובים בהם ראשון לציון, רמת גן ובת ים. בשלוש הערים ראשי עיר ותיקים לצד מועמדים צעירים ינסו להבטיח את זכייתם עם דילים ובריתות. בהיעדר יום שבתון, אחוזי ההצבעה הגבוהים שנרשמו ביום הבחירות צפויים לרדת

עריכה: טל רזניק

ביום שלישי הקרוב יערך הסיבוב השני של הבחירות לרשויות המקומיות ב-55 ערים ברחבי הארץ. ברמת השרון ראש העיר אבי גרובר פספס את הניצחון בסיבוב הראשון, בפער של ארבעה קולות בלבד, ובאילת ראש העיר הוותיק יצחק הלוי הגיע רק ל-39% ונאלץ להמשיך לסיבוב נוסף.

בקריית שמונה חל מהפך בו המועמד הצעיר אביחי שטרן עקף את ראש העיר הוותיק ניסים מלכה ב-10%, ופער של 150 קולות בלבד הובילו אותו אל הסיבוב השני. בערי השרון - כפר סבא, רעננה והוד השרון - ייבחרו מועמדים חדשים לראשות העיר, שכן בשלושתן פרשו ראשי העיר המכהנים.

לאורך השבוע האחרון, היו עסוקים המועמדים בכריתת בריתות וסגירת דילים על מנת לזכות בתמיכת המפסידים מהסבב הראשון. מתמודדי הסיבוב השני יודעים כי בהיעדר יום שבתון מסתמנת ירידה באחוז המצביעים. עם זאת, רוב האנשים שילכו לקלפיות הם מקורבים, פעילים וקבוצות מאורגנות - כך שהמועמד שייבחר בסיבוב זה לאו דווקא צפוי לשקף את דעת רוב התושבים בעיר.

עוד בנושא בוואלה! NEWS
פיצול פנים-חרדי ומבצע "הקש בדלת": בדרך לסיבוב שני בירושלים
טלטלה בצפון, סנסציה בראשל"צ: תוצאות אמת בבחירות המקומיות
הקרב לא נגמר: הערים שילכו לסיבוב שני בבחירות המקומיות

קלפיות. ראובן קסטרו
פחות משבוע לבחירות המקומיות/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully