וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב לא נגמר: הערים שילכו לסיבוב שני בבחירות המקומיות

לאחר מאבקים צמודים בין מועמדים בכל רחבי הארץ, לא מעט ערים ילכו לסיבוב שני. בעוד כשבועיים יצביעו שוב תושבי ראשל"צ, רמת גן וירושלים למועמד שלהם לראש העיר, הפעם ללא יום שבתון. כל הפרטים

צילום: ניב אהרונסון, שי מכלוף, רוני כנפו, שלומי גבאי, עריכה: איתי עמרם

בתום ספירת כל הקלפיות היום (רביעי), בין הזוכים המאושרים למפסידים ישנם מועמדים שהקרב שלהם עוד לא הוכרע והם ילכו לסיבוב שני ביום שלישי בעוד שבועיים. לראשונה בבחירות המקומיות השנה היה יום שבתון, שככל הנראה הוא שהעלה את כמות המצביעים בחמישה אחוזים, אך בהצבעה על הסיבוב השני לא יהיה חופש והאחוז צפוי לרדת.

מסע הבחירות של המועמדים בסיבוב השני ימשיך במטרה לקבל את הקולות שהלכו למועמדים שהפסידו, והם אלו שיכריעו מי יהיו ראשי הערים הבאים.

מי מוביל ביישוב שלכם? לחצו כאן וגלו

לעומת הערים שילכו לסיבוב שני, מספירת הקלפיות בערים הגדולות עולה שבתל אביב ניצח ראש העיר המכהן רון חולדאי. ואילו בחיפה ניצחה עינת קליש-רותם את ראש העיר המכהן יונה יהב.

מפוצלת - עופר ברקוביץ' + משה ליאון. מערכת וואלה! NEWS
קרב צמוד שיוכרע בסיבובו שני. ברקוביץ' וליאון/מערכת וואלה! NEWS
קמפיין של זינגר נגד שאמה. מערכת וואלה! NEWS
הקמפיין של זינגר נגד שאמה/מערכת וואלה! NEWS

ההצבעות התקיימו ב-11 אלף קלפיות, מתוכן 9,452 קלפיות ברשויות המקומיות. הקלפיות נסגרו בשעה 22:00, ולאורך כל הלילה נספרו הקולות. טרם הגיעו התוצאות הסופיות כולל קולות החיילים. 6,031,784 תושבים קיבלו זכות הצבעה בבחירות לרשויות המקומיות, ו-622,024 תושבים בעלי זכות הצבעה במועצות האזוריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully