וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: רעול פנים, שודד באיומי אקדח סניף בנק דואר בקריית ים

8.11.2018 / 11:30

האיש לבוש השחורים נכנס לסניף בנק הדואר שבמרכז המסחרי בשדרות ירושלים בעיר ושדד סכום כסף לא ידוע. המשטרה עצרה ארבעה תושבי חיפה וחדרה בחשד למעורבות במעשה. סרטון מצלמת האבטחה שהגיע לידי וואלה! NEWS תיעד את השוד. צפו

אתר רשמי

אדם רעול פנים שדד באיומי אקדח את סניף בנק הדואר שבמרכז המסחרי בשדרות ירושלים בקריית ים. האיש, לבוש שחורים, עוטה כפפות, גנב סכום לא ידוע. המשטרה עצרה הבוקר (חמישי) ארבעה חשודים תושבי חיפה וחדרה בגילאי 26-33, בחשד למעורבות בשוד.

הארבעה, אסף פרקש בן ה-29 מקרית חיים, חברתו אוריאן ביטון בת ה-25 מחיפה, אחיו עמית פרקש בן ה-32 המתגורר עמו בדירה וחברו תושב חדרה יוסי זערור בן ה-29, נעצרו יחד בדירה בה מתגוררים האחים ושבחיפוש בה, על פי המשטרה, נתגלו ממצאים המפלילים אותם וקושרים אותם לשוד ולגניבת לוחיות הרישוי שהיו מותקנות ברכב המילוט. הבוקר, בבית משפט השלום האריכה השופטת אלואז זערורה-עבדאלרחים את מעצר הגברים עד יום ראשון הבא. את מעצרה של ביטון היא האריכה עד מחר.

אתמול בשעות הערב המוקדמות התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה על שוד סניף בנק דואר בקרית ים, כאשר שוטרים שהגיעו למקום פתחו בסריקות ובחקירת זירת האירוע וכעבור זמן קצר איתרו את הרכב שבאמצעותו עפ"י החשד נמלטו החשודים מזירת העבירה.

האירוע התרחש אמש, בזמן שהסניף היה ריק מאדם. סרטון מצלמת האבטחה שהגיע לידי וואלה! NEWS, מתעד את האיש נכנס עם אקדח שלוף, מניח אותו על הדלפק, מכניס לשקית סכום כסף לא ברור ונמלט מהמקום. איש לא נפגע והמשטרה הציבה מחסומים ופתחה במצוד אחרי השודד.

בשלב זה ידוע שהאיש נמלט ברכב סיטרואן אפור עם לוחית רישוי גנובה, ובה שלושה חשודים. הסכום שנשדד עדיין לא ידוע.

אלמוני שדד את סניף בנק הדואר במרכז המסחרי בשדרות ירושלים בקרית ים. מצלמות אבטחה, מערכת וואלה! NEWS
עדיין לא נעצרו חשודים. תיעוד האירוע/מערכת וואלה! NEWS, מצלמות אבטחה

בחודש יולי האחרון שדדו שלושה רעולי פנים את סניף הבנק ביישוב אעבלין שבאזור חיפה. השלושה הגיעו למקום כשהם חמושים, ושדדו מפקידות הבנק כסף באיומי אקדח. במהלך השוד נורה עובד הבנק ונפצע באורח קל. הפצוע פונה לקבל טיפול רפואי בבית החולים. השודדים נמלטו מהמקום.

(עדכון ראשון: 10:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully