וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע ירי לעבר אוטובוס סמוך לבית אל: שניים נפצעו קל מרסיסים

ירי בוצע לעבר אוטובוס שנסע בכביש 466, ורסיסי השמשה שנפגעה גרמו לפציעתם של נהג האוטובוס ושל אחד הנוסעים. צה"ל מנהל מצוד אחר המחבל ולפי דיווח פלסטיני סגר כניסה לבית אל. "אם הייתי יושב מושב אחד שמאלה כנראה שלא הייתי מדבר עכשיו, אמר הפצוע

אוטובוס שנפגע בפיגוע ירי ליד בית אל שבו נפצעו שני בני אדם. נתנאל קאופמן/TPS, מערכת וואלה! NEWS
שמשת האוטובוס שנפגע/מערכת וואלה! NEWS, נתנאל קאופמן/TPS

שני בני אדם נפצעו באורח קל הערב (רביעי) בפיגוע ירי לעבר אוטובוס באזור בית אל. הנוסעים, נהג האוטובוס ונוסע כבן 35, נפגעו מרסיסי זכוכית לאחר שנפגעה שמשת האוטובוס - קו שירות שנסע סמוך למחסום פוקוס בכביש 466. הפצועים פונו אל בית החולים הדסה הר הצופים שבירושלים. כוחות צה"ל סורקים באזור.

מועצת בית אל הודיעה כי שני בני אדם נפצעו באורח קל מאוד מירי וטופלו על ידי אמבולנס המועצה וכי מתבצעות סריקות לאיתור המחבלים. בכלי תקשורת פלסטיניים דווח כי צה"ל סגר את הכניסה המזרחית לבית אל, במסגרת המצוד אחר היורה.

האוטובוס ממוגן לאבנים, אך לא ליריות. הפצועים סיפרו לפרמדיקים כי כשהיו סמוך למחסום בנסיעה, פתאום התנפצה השמשה ואחד הקליעים ככל הנראה חדר לאוטובוס. פרמדיק מד"א שלום גליל סיפר: "כשהגעתי למקום, ראיתי אוטובוס עם נוסעים עומד כששימשת האוטובוס מנופצת, גבר כבן 35 שישב במושב הקדמי ונהג האוטובוס, גבר כבן 30, שהיו בהכרה מלאה וסבלו מפציעות קלות מאוד מרסיסי זכוכיות בגפיים. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותם להמשך בדיקות בבית החולים כשמצבם קל". הפרמדיק הוסיף כי "מדובר בהחלט בנס גדול שהאירוע הסתיים הפעם בפציעות קלות".

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי הבחירות: התובע הכללי התפטר לבקשת טראמפ
שני חיסולים תוך 72 שעות, לעיני עוברי אורח: כשארגוני הפשע חצו קו אדום
"אחריות לרצח בנקי": המכתב של פצועי מצעד הגאווה בי-ם נגד אדרי

אוטובוס שנפגע בפיגוע ירי ליד בית אל שבו נפצעו שני בני אדם. נתנאל קאופמן/TPS, מערכת וואלה! NEWS
שמשת האוטובוס שנפגע/מערכת וואלה! NEWS, נתנאל קאופמן/TPS

אביחי שלי, בן 35 מנתיבות, עיוור וכבד שמיעה שנפצע בפיגוע הירי, סיפר לוואלה! NEWS כי הוא בדיוק יצא מבית אל לאחר שהעביר שם הרצאה. "התחלנו את הנסיעה לכיוון ירושלים, התחלנו לצאת מבית אל ופתאום היה פיצוץ", שחזר שלי. "שטף אותי מטר של זכויות, לא הבנתי מה זה בשנייה הראשונה. די מהר התעשתתי והשתטחתי על הרצפה. שמתי לב שיורד לי המון דם מהיד אז לקחתי בגד מהתיק עצרתי את הדם".

שלי סיפר כי שמע פיצוץ אחד, "אבל הבנתי שהיו בדיעבד שני כדורים. אני ישבתי במושב הראשון ליד הנהג. מתברר שהכדור ממש חלף בצד שמאל של הראש שלי. אם הייתי יושב מושב אחד שמאלה כנראה שלא הייתי מדבר עכשיו".

הלילה פרצו עימותים בין פלסטינים לבין כוחות הביטחון סמוך למתחם קבר יוסף בעיר שכם, בעת שכאלף מתפללים נכנסו למקום. במהלך העימותים ירו המשתתפים לעבר כלי רכב צבאי, אך לא היו נפגעים באירוע. חלק מהפלסטינים יידו אבנים והשליכו בקבוקי תבערה לעבר הרכב. צה"ל השיב באמצעים לפיזור הפגנות ועצר את אחד מהמתפרעים.

במקביל נמשך המצוד אחר המחבל אשרף נעאלווה, שרצח את קים לבנגרונד-יחזקאל וזיו חג'בי במפעל "אלון" באזור התעשייה הברקן. נעאלווה, מהכפר שוויכה שבאזור טול כרם, נמלט מהמקום לאחר מסע הירי שניהל בקומת המשרדים של המפעל וצה"ל הוציא צו הריסה לביתו.

(עדכון ראשון: 23:07, 7.11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully