וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הילדים בבית, מפחדים": דניאל בטיפול נמרץ אחרי קטטה בבי"ס בדרום

8.11.2018 / 10:25

קטטה בין ילדים בבית הספר בבאר שבע הידרדרה לזריקת אבנים ולמעצרם של כמה מהתלמידים. אחד מהם אף נפצע קשה בראשו מאבן, אף שלטענת משפחתו לא היה מעורב. "יש לו שברים בגולגולת, הוא עבר ניתוחים". משרד החינוך: "מזועזעים מהאירוע"

עריכה: יאיר דניאל וניב מעוז

זה חמישה ימים שדניאל אבו קווידר מאושפז בבית החולים סורוקה בעקבות קטטה שבה היה מעורב בבית ספר בדרום. אבו קווידר, בן 16, שעבר ניתוח בראשו אף שהה בחלק מהזמן במחלקת טיפול נמרץ כשהוא מורדם ומונשם.

הכול התחיל ביום רביעי שעבר, אז פרצה בתיכון אבו תלול בבאר שבע קטטה בין כמה ילדים ממשפחות שונות, שהסתיימה אחרי כמה דקות. יום למחרת, הסיפור היה שונה לחלוטין: הקטטה גרמה לכמה פצועים, בהם דניאל, שהועבר לאשפוז בטיפול נמרץ.

כוחות המשטרה שהגיעו למקום עצרו כמה קטינים שהיו מעורבים במעשה האלימות, שבמהלכו נזרקו אבנים וחפצים אחרים על ילדים במקום. בהמשך העצורים שוחררו על ידי בית המשפט, וחקירת המשטרה נמשכת.

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ הזהיר את הדמוקרטים: "לא אקבל מצב של חקירה נגדי"
"אחריות לרצח בנקי": המכתב של פצועי מצעד הגאווה בי-ם נגד אדרי
נתניהו: "נגד שיח פוגעני או שוביניסטי שלא מכבד את הכנסת"

אלימות בבית ספר בדרום (הילד שניזוק מהאירוע ופונה לבית החולים). מערכת וואלה! NEWS
שברים בגולגולת. דניאל בבית החולים סורוקה/מערכת וואלה! NEWS

אביו של דניאל, סמי אבו קווידר, סיפר: "ביום רביעי שעבר היה ויכוח בין כמה ילדים בבית ספר. הבן שלי לא היה מעורב בוויכוח בקטטה שהייתה. יום אחרי, הבן שלי הגיע לבית ספר כרגיל, ובאו תלמידים ואנשים מבחוץ, מבוגרים".

"הבן שלי קיבל אבן לראש", הוסיף האב. "יש לו כמה שברים בגולגולת. דניאל היה מורדם ומונשם בטיפול נמרץ בסורוקה. כרגע הוא עדיין מאושפז. הוא סובל משטפי דם בראש, הוא עבר ניתוחים". הוא אמר כי "כבר שבוע שהילדים של אבו קווידר לא הולכים לבית ספר מחשש לאלימות נוספת".

ממחוז הדרום במשרד החינוך נמסר: "אנו מזועזעים מהאירוע ורואים אותו כחציית כל גבול אפשרי. אנו מתחקרים את שאירע ומקווים כי רשויות החוק ימצו את הדין עם התוקפים באופן נחרץ ובלתי מתפשר".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אלימות בבית ספר בדרום (הילד שניזוק מהאירוע ופונה לבית החולים). מערכת וואלה! NEWS
עדיין באשפוז. דניאל בבית החולים סורוקה/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully