וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הרובוט המתקדם של צה"ל שנלחם באיום המטענים

7.11.2018 / 17:15

במשרד הביטחון סיימו את שלב הפיתוח של מערכת לאיתור מכשולים הנדסיים ומטעני חבלה בשטח מורכב. הסייר ההנדסי הרובוטי מאפשר מגוון יכולות בתמרון הצבא לעומק שטח האויב ובהגנת גבולות המדינה בשגרה. מדובר בחלק מסדרת פיתוחי המשמר הקדמי הרובוטי של צה"ל. צפו בתיעוד

צילום: משרד הביטחון

מנהל פיתוח אמצעי לחימה ותשתיות טכנולוגיות (מפא"ת) במשרד הביטחון סיים את שלב הפיתוח של מערכת סה"ר - סייר הנדסי רובוטי. מטרת המערכת היא איתור מכשולים הנדסיים ומטעני חבלה מסוגים שונים בשטח מורכב. משרד הביטחון החל את שלב הניסויים.

סה"ר היא מערכת שפותחה על מנת לבצע מגוון רחב של משימות מבצעיות בזירות שונות, בדגש על התמודדות עם מטענים. הסייר ההנדסי הוא מרכיב אחד בתפיסת המשמר הקדמי הרובוטי המאפשר מגוון יכולות בתמרון הצבא לעומק שטח האויב ובהגנת גבולות המדינה בשגרה.

עוד בוואלה! NEWS:
חשד לחיסול: גבר נהרג בפיצוץ ברכב נוסע בכביש החוף; שניים נפצעו
הבוקר שבו איבד את חבריו: הנהג מהתאונה בכביש 90 מדבר לראשונה
ח"כ אלעזר שטרן: מירי רגב לא נפגעה מדבריי - היא מאושרת

סייר הנדסי רובוטי- משמר קדמי: משהב"ט סיים את שלב הפיתוח 
של מערכת מבצעית להתמודדות עם מטענים. מערכת וואלה! NEWS
מגוון רחב של משימות מבצעיות. מערכת סה"ר/מערכת וואלה! NEWS

מדובר בפיתוח אחד מתוך סדרה של פיתוחים במשרד הביטחון, שמטרתם לקדם רובוטים באוויר, בים וביבשה בשדה הלחימה העתידי של צה"ל. הרובוטים נשלטים על ידי חיילים מרחוק ובכך מונעים פגיעה בחיי אדם.

כלל הפיתוחים של משרד הביטחון, בדגש על התחום הקרקעי, עברו ניסויים מתקדמים. קצינים בכירים במטה הכללי משבחים את החידושים האחרונים בהם כלים הנדסיים וכלי תובלה. מטרת משרד הביטחון הוא לפתח עבור צה"ל סדרת רובוטים שיהפכו לכוח בחזית נגד מגוון איומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully