וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחיסול: גבר נהרג בפיצוץ ברכב נוסע בכביש החוף; שניים נפצעו

7.11.2018 / 18:00

כוחות גדולים של מד"א ומשטרה הוזעקו למחלף חוף השרון בעקבות הפיצוץ העז, שגרם למותו של נהג הרכב. המשטרה מעריכה כי ניסיון החיסול הוא חלק מסכסוך בין משפחות פשע מנתניה. עומס כבד בכביש החוף לצפון בקטע מהרצליה לגעש

צילום: שלומי גבאי

אדם אחד נהרג ושניים נוספים נפצעו היום (רביעי) בפיצוץ בכביש החוף סמוך למחלף חוף השרון. כוחות גדולים של מד"א שהוזעקו לזירה קבעו במקום את מותו של נהג הרכב, גבר כבן 30, ופינו לבית החולים איכילוב שבתל אביב שני פצועים נוספים כבני 30 במצב בינוני וקל. בעקבות הפיצוץ מורגשים עומסי תנועה כבדים בכביש החוף, וכן בכביש 4 ובכביש 6. כביש החוף לכיוון צפון ודרום אף נסגר ונפתח לתנועה מאוחר יותר.

אחד מהפצועים הוא העבריין אליק בן, המכונה "אולג", שעל פי ההערכה היה היעד לחיסול. עוד מעריכה המשטרה כי הרקע לפיצוץ הוא סכסוך בין ארגוני פשיעה בנתניה. בן הוא עבריין נתנייתי בעל כנופיה עצמאית קטנה, שעל פי גורמים המעורבים בחקירה פעל באופן עצמאי בעיר והסתכסך עם כמה גורמי פשיעה. עו"ד קובי בן שעיה ויצחק נתן, שייצגו בעבר את ההרוג, מסרו כי המשפחה המומה וכי אין למנוח סכסוכים או אויבים.


עוד בוואלה! NEWS:
עם חולצות של המוסד והנבחרת: כשילדי נשיא ברזיל החדש ביקרו בישראל
כלי הנשק למרוץ של 2020 נשלפו: 12 תובנות על הבחירות לקונגרס
רשימה שחורה: כך יילחמו יהודי אירופה במפלגות האנטישמיות

זירת פיצוץ הרכב בכביש החוף 7 בנובמר 2018. מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע בכביש החוף, היום/מערכת וואלה! NEWS
זירת פיצוץ הרכב בכביש החוף 7 בנובמר 2018  
הרכב שפוצץ. שלומי גבאי
הרכב שהתפוצץ, הערב/שלומי גבאי

בשיחה שהתקבלה בקו החירום 101 של מד"א תיאר האזרח שהזעיק את העזרה את המראות שנראו בזירה: "התפוצץ רכב... פתאום האוויר מלא דברים. שלושה אנשים בפנים, אחד מנסה לצאת. יש פה מלא אנשים".

"כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 30 לכוד בתוך הרכב כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערתכית קשה", סיפר עידן, פרמדיק מד"א שהגיע למקום. "הוא היה ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בדיקות רפואיות ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. שני גברים נוספים כבני 30 התהלכו מחוץ לרכב כשהם סובלים מפציעות הדף וכוויות. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותם לבית החולים כשמצבו של אחד בינוני והשני קל".

זירת פיצוץ הרכב בכביש החוף 7 בנובמר 2018  
הרכב שפוצץ. שלומי גבאי
שרידי הרכב, הערב/שלומי גבאי

מבדיקה ראשונית עולה כי הפיצוץ התרחש באחד מכלי הרכב שנסע באזור, תוך כדי הנסיעה. הרכב נעצר רק לאחר עשרות מטרים. במשטרה חושדים כי מדובר באירוע על רקע פלילי ופתחו בחקירה.

בעקבות האירוע כביש החוף נחסם לתנועת כלי רכב ממחלף שפיים לכיוון צפון. במקום נוצרו עומסי תנועה כבדים ובאגף התנועה במשטרה קראו לנהגים לנסוע בדרכים חלופיות. בעקבות הפיצוץ משתרכים פקקי ענק לכל אורך נתיבי איילון, מראשון לציון ודרום ועד ליקום.

זירת פיצוץ הרכב בכביש החוף 7 בנובמר 2018. מד"א, מערכת וואלה! NEWS
הפיצוץ התרחש בזמן שהרכב היה בנסיעה. זירת התאונה בכביש החוף, היום/מערכת וואלה! NEWS, מד"א
זירת פיצוץ הרכב בכביש החוף 7 בנובמר 2018  
הרכב שפוצץ. שלומי גבאי
הרכב שהתפוצץ על רקע עומס תנועה, הערב/שלומי גבאי

רק ביום ראשון האחרון נהרגו שני גברים, המשתייכים לארגון הפשע של משפחת מוסלי, בפיצוץ רכב ממטען חבלה בשכונת התקווה בדרום תל אביב. ההרוגים - אלעד סרדניוב ועוזי בר ציון - צפו במשחק בין הפועל חדרה לבין בני יהודה תל אביב בצאטדיון המושבה, וכשנסעו משם כדי לאכול בשכונה, הופעל המטען רב-העוצמה ופוצץ את רכב האאודי Q7.

(עדכון ראשון: 15:17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully