וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוקר שבו איבד את חבריו: הנהג מהתאונה בכביש 90 מדבר לראשונה

7.11.2018 / 12:47

שלושה ימים לאחר התאונה סמוך לפצאל שבבקעה, מחמוד בוזה משועפט עדיין מאושפז בבית החולים בילינסון ומנסה לעכל את הידיעה ששישה מחבריו נהרגו. "נהג המשאית הגיע משום מקום, סטה למסלול שלנו, ולמרות שניסיתי להתחמק ולא הצלחתי לברוח ממנו", סיפר

צילום: יותם רונן, עריכה: יוסי אלטר

שלושה ימים לאחר התאונה הקטלנית בכביש 90 סמוך לפצאל, נהג הרכב המסחרי מחמוד בוזה, ששישה מחבריו נהרגו בתאונה, עדיין מאושפז בבית החולים בילנסון במצב בינוני. בוזה, תושב שועפאט שבמזרח ירושלים, הסיע את חבריו ברכב שקיבל ממקום העבודה בלילה שבו אירעה התאונה.

אתמול פסיכלוגית של בית החולים עדכנה את בוזה בבשורה הקשה על מות חבריו. הוא פגוע בגפיו וצפוי לעבור היום ניתוח. הוא היה מורדם מונשם כיממה ושכב במשך 48 בטיפול נמרץ, שם הוסר החשש לחייו.

"הם היו חברים טובים שלי, לא מעכל עדיין שהם אינם", אמר בצער. "יצאנו לעבודה כמו בכל בוקר, עשינו את הדרך למפעל העופות 'עוף טוב' בבית שאן, אני זוכר מה שאירע שם בדיוק, כולם ראו את זה, נהגתי ישר בנתיב שלי כמו שצריך".

לקריאה נוספת:
שישה הרוגים וארבעה פצועים קשה בתאונת דרכים קטלנית בכביש הבקעה
הנהג מהתאונה בכביש 90 מאשים: "נהג ההסעות סטה - וגרם לפגיעה"

מוחמד בוזה - נהג הטרנזיט שיושביו נהרגו בתאונה בכביש 90 סמוך לפצאל - 7 נובמבר 2018. אור רביד, מערכת וואלה!
"לא מעכל שהם אינם". בוזה בבית החולים, היום/מערכת וואלה!, אור רביד

בוזה אמר את הדברים בעקבות טענותיו של נהג המשאית שהתנגש ברכבו, והאשים את בוזה באחריות לתאונה. נהג המשאית, טופאן שומן, נשלח היום למעצר בית למשך שבועיים. "נהג המשאית הגיע משום מקום, סטה למסלול שלנו, ולמרות שניסיתי להתחמק ולא הצלחתי לברוח ממנו", הסביר בוזה.

אביו של מחמוד, עאיד בוזה, סיפר שהרכב בו נהג בנו שייך למקום עבודתו ובאמצעותו הסיע את חבריו מדי יום לעבודה במפעל. "הבן שלי עבד במפעל מוחבמשך שמונה חודשים ומאוד אהב את העבודה", סיפר. על תנאי הדרך והשעות הקשות בהן נסעו מדי יום לעבודה אמר כי "הוא רק רצה להתפרנס בכבוד, כל אחד רוצה שיהיה לו מה לאכול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הארכת מעצר לנהג המשאית מהתאונה בפצאל, כביש 90, 5 בנובמבר 2018. --, מערכת וואלה! NEWS
נהג המשאית בדיון בהארכת מעצרו לפני כיומיים/מערכת וואלה! NEWS, --

אביו של בוזה הוסיף כי במשך 12 מרגע התאונה לא ידע מה עלה בגורל בנו. "כל היום לא שמענו ממנו, הוא לא ענה לטלפון שלו, וממש דאגנו לו, יצאה לנו הנשמה עד שראיתי את מחמוד", סיפר. "אלה היו שעות מורטות עצבים ודאגה, אז הצלחתי לתפוס כמה חברים שלו מהמפעל שאמרו שפינו אותו לבית החולים, אבל בגלל שהוא הועבר בטיסה הם לא ידעו לאן בדיוק, אז רצתי להדסה הר הצופים ומשם להדסה עין כרם ולא מצאו אותו, משם רצתי לתחנת המשטרה בסלאח הדין, רק בתחנת נבי יעקב עדכנו אותי שמחמד פונה לבית החולים בפתח תקווה".

תאונת בכביש הבקעה כביש 90 סמוך לצומת פצאל 6 הרוגים - 4/11/18. מד"א, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה בפצאל/מערכת וואלה! NEWS, מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully