וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצב הלוי רומז: אחרי בחירת המפכ"ל - לא אשאר במשטרה

6.11.2018 / 17:52

אחרי שהשר ארדן בחר שלא למנותו למפכ"ל הבא, מפקד מחוז ירושלים אמר בטקס הענקת עיטורים וצל"שים כי ייתכן שלא ייקח חלק בטקס הבא. "אני אוהב את צ'יקו ומאחל לו הצלחה, הוא חבר שלי", אמר ניצב הלוי

צילום: שי שפיגלמן,"חדשות עשר", עריכה: איתי עמרם

כחמישה ימים לאחר שהשר לביטחון פנים גלעד ארדן הודיע כי ימליץ על מינויו של ניצב בדימוס משה אדרי לתפקיד המפכ"ל הבא, ניצב יורם הלוי, שהיה אף הוא מועמד לתפקיד, בירך את אדרי על המינוי ואף רמז כי לא ימשיך בשירותו במשטרה. "אני אוהב את צ'יקו, הוא חבר שלי ואני מאחל לו הרבה הצלחה", אמר ניצב הלוי בטקס הענקת עיטורים וצל"שים של המשטרה בבית שמש. כשנשאל אם ייקח חלק גם בטקס הבא אמר: "כנראה שלא אהיה, אני מכבד את החלטת השר".

הכרזתו של ארדן על הבחירה בניצב בדימוס אדרי התאפשרה לאחר הודעת היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, לפיה חרף מסמכים רגישים שהוגשו על ידי המפכ"ל המכהן רוני אלשיך על ניצב אדרי וניצב יורם הלוי ניתן להמשיך במינוי לתפקיד וכי אין מניעה משפטית לכך.

לקריאה נוספת:
המפכ"ל הבא: השר ארדן הכריז על ניצב משה אדרי כמועמד לתפקיד
ארדן ואלשיך רוששו את צמרת המשטרה והותירו אותה עם מפכ"ל אפרורי
אחרי בחירת המפכ"ל: מפקד מג"ב עשוי לזכות ב"פרס הניחומים" של הלוי

יורם הלוי בטקס מקבלי עיטורים וצל"שים של המשטרה, בבית שמש 6 בנובמבר 2018. צילום: קובי ריכטר/TPS, מערכת וואלה! NEWS
ניצב הלוי במהלך הטקס, היום/מערכת וואלה! NEWS, צילום: קובי ריכטר/TPS

בחודשיים האחרונים קיים השר לביטחון הפנים הליך בחירה לתפקיד המפכ"ל, שכלל התייעצויות עם בכירים במשטרה ובמערכת הבטחון, בעבר ובהווה, כולל עם מפכ"ל המשטרה היוצא אלשיך וכן ראיונות מקיפים עם שלושת המועמדים בהם הוצגו לו תכניותיהם למשטרת ישראל בתחומים השונים. בתחילת אוקטובר נפגש השר עם שלושת המועמדים שהציגו בפניו את תכניות העבודה שלהם במידה שיתמנו לתפקיד הבכיר בארגון.

מינויו של ניצב אדרי יובא לאישור הממשלה בכפוף לאישור הוועדה המייעצת למינוי בכירים בשירות המדינה. השר ארדן יעביר היום את שמו של הקצין הבכיר לשופט בדימוס אליעזר גולדברג, יו"ר הוועדה המייעצת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully