וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פונים עם הרכב ומתפוצצים: תיעוד רגע החיסול של מקורבי האחים מוסלי

5.11.2018 / 21:13

בסרטון אבטחה נראה נהג הרכב מבצע פנייה שמאלה בכיכר בשכונת התקווה בתל אביב בשעת לילה בין מונית לרכב פרטי, כשלפתע הרכב מתפוצץ. שני ההרוגים, אלעד סרדניוב ועוזי בר ציון משתייכים לארגון הפשע של האחים מוסלי ולטענת בכיר במשטרה חיסולם נועד להעביר מסר לאנשיו

צלמים זמניים מורשים

בתיעוד שנלכד במצלמות האבטחה אמש (ראשון) נראים שני חברי ארגון הפשע של האחים מוסלי, אלעד סרדניוב ועוזי בר ציון פונים עם רכבם ברחוב האצ"ל פינת הלח"י שבשכונת התקווה בדרום תל אביב ומיד לאחר מכן הרכב התפוצץ. צוות מד"א שהגיע למקום דווח כי מאחד מכלי הרכב חולצו שני הנוסעים ללא סימני חיים. מותם נקבע במקום.

"החיסול הלילה היה קריאת תיגר על ארגון הפשיעה של האחים מוסלי" - כך טען היום גורם בכיר למשטרה לאחר מותם של השניים. "לא רק שמטען החבלה נועד לחסל את החייל הכי מקורב אליהם, אלא שזה בוצע בצומת של שני הרחובות הכי מרכזיים בשכונה - האצ"ל והלח"י", הוסיף הגורם הבכיר במשטרה. "יש פה אמרה - פגענו לכם באיש הביצוע המרכזי של הארגון בלב התקווה". הוא גם העריך כי "האירוע לא יעבור בשתיקה והוא יעורר פעולות נקם".

עוד בוואלה! NEWS
ארה"ב פרסמה את רשימת הסנקציות: "איראן לעולם לא תגיע לנשק גרעיני"
יהלומים מרוסיה ובריחה לחו"ל: כך הסתבך לב לבייב בהברחת הענק
תרחיש הבלהות של נתניהו: הפרצות בחוק גדעון סער והשפעת הנשיא

אלעד סרדניוף. באדיבות אתר פוסטה, מערכת וואלה! NEWS
איש סודם של האחים מוסלי. סרדניוב/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות אתר פוסטה

בר ציון, שמוגדר כקצין המבצעים של הארגון, נחשב לאיש הקרוב ביותר אל האחים אלי ויוסי מוסלי. "הוא האדם היחיד שלא בקשר דם ביולוגי עם האחים שהם שיתפו אותו בכל דבר", אמר קצין במשטרה. "הוא היה איש סוד שלהם וגם איש ביצוע, ומכאן הרצון של ארגונים מתחרים לפגוע בו".

בתחילת דרכו היה בר ציון אחראי על גביית כספים והשגת חומרי נפץ, כמו גם על הנחת מטעני חבלה. בעבר הוא נעצר ונשלח לתקופת מאסר. במשך השנים היה הנרצח יעד כפול - גם של בלשי ימ"ר (היחידה המרכזית של המשטרה) בתל אביב וגם של כמה ארגוני פשיעה שהיו מסוכסכים עם ארגון הפשיעה של משפחת מוסלי. גורם במשטרה אמר כי "לא פעם שמו עלה אצלנו לאחר שנאסף מידע על כוונה לחסלו. לא אחת הוא ישב במשרד שלנו בימ"ר ויש את האזהרות שהוא על הכוונת".

עוד באותו נושא

"הנקמה בדרך": איש סודם של האחים מוסלי חוסל בלב שכונת התקווה

לכתבה המלאה
העבריין יוסי מוסלי. מוטי קמחי, הארץ, מערכת וואלה! NEWS
יוסי מוסלי/מערכת וואלה! NEWS, מוטי קמחי, הארץ

הפיצוץ, שנגרם ממטען רב-עוצמה, גרם להתלקחות המכונית בפינת הרחובות בדרום תל אביב וחלקים ממנה עפו למרחק עשרות מטרים. רכב נוסף מסוג מאזדה ניצת אף הוא וכובה במהלך הלילה על ידי כוחות הכיבוי שהוזעקו למקום. כוחות ימ"ר תל אביב בפיקודו של נצ"מ עופר מועלם ומפקד מחוז תל אביב ניצב דוד ביתן הגיעו אף הם לזירה. אנשי מעבדת החבלה של המשטרה אספה את רסיסי הרכב ומטען החבלה שנותרו, אולם עבודת האיסוף נתקלה בקשיים שכן חלקים גדולים מהרכבים נשרפו כליל, ולאחר מכן הגשם שירד במקום פגע בממצאים בזירה.

ראש ארגון הפשע אלי מוסלי, בית משפט השלום ראשל"צ. ספטמבר 2015. דוד קורן
אלי מוסלי/דוד קורן
פיצוץ רכב בדרום תל אביב 4 בנובמבר 2018. מערכת וואלה! NEWS
שרידי הרכב שנפגע מפיצוץ המטען/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully