וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתמונת סלפי מהמיטה: כוכבת הטלוויזיה זרקה את האיש החזק ביותר באיטליה

5.11.2018 / 17:47

אליזה איזורדי, המגישה תכנית אירוח מקומית, הודיעה לעולם כי היא וסלביני, סגן ראש הממשלה ושר הפנים הפופולרי, כבר לא ביחד. "תודה, מתאו", כתבה בתמונה שפרסמה, שבה נראה בן זוגה ישן

סגן ראש ממשלת איטליה מתאו סלביני לצד בת זוגתו. אתר רשמי
בלה צ'או. איזורדי לצד סלביני/אתר רשמי

בת זוגו של סגן ראש ממשלת איטליה מתאו סלביני הודיעה היום (שני) על פרידתם, בפרק האחרון באופרת הסבון שכבשה את הכותרות באיטליה. אליזה איזורדי, כוכבת טלוויזיה שמנחה תכנית אירוח, הודיעה על הפרידה דרך תמונת סלפי של השניים במיטתם.

איזורדי, בת 35, פרסמה תמונה שלה מתעוררת לצדו של סלביני, מנהיג מפלגת הימין הקיצוני "הליגה" ומי שנחשב לפוליטיקאי הפופולרי ביותר במדינה, כשמגבת לבנה על גופה. סלביני, בן 45, נראה ישן על כתפיה ללא חולצה.

"אני לא אתגעגע למה שנתנו אחד לשנייה, אלא למה שיכולנו לתת. עם כבוד עצום לאהבה האמתית שהייתה, תודה, מתאו", כתבה איזורדי מתחת לתמונה באינסטגרם, שבה היא נראית מחייכת עם עיניים פקוחות לרווחה.

סלביני, המשמש גם שר הפנים, היה בטיסה לגאנה בזמן שבת זוגו הודיעה קבל עם ועדה כי יחסיהם שנמשכו שלוש שנים הגיעו לסיומם. הזוגיות שלהם סוקרה בהרחבה בעיתונות האיטלקית, וצלמי פפרצי עקבו אחריהם בעת שבילו בתעלות של ונציה או בחופי הים התיכון.

עוד בעולם
קמרון: הבדלנים חטפו 78 תלמידי בית ספר
טרגדיה בטקסס: זוג המריא במסוק אחרי חתונתו - ונהרג בהתרסקות
ארה"ב פרסמה את רשימת הסנקציות: "איראן לעולם לא תגיע לנשק גרעיני"

מתאו סלביני, שר הפנים וסגן ראש ממשלת איטליה, בדרכו להלוויה של קורבנות התמוטטות הגשר בגנואה, איטליה 18 באוגוסט 2018. רויטרס
סלביני/רויטרס

הפרידה שלהם היא בין הנושאים המרכזיים בכלי התקשורת באיטליה בימים האחרונים, לצד סיקור המשבר בין הממשלה ברומא לאיחוד האירופי ומזג האוויר הסוער שגרם למותם של עשרות בני אדם.

פרסום הפרידה באופן פומבי באינסטגרם עורר ביקורת רבה ברשתות החברתיות במדינה. "האם זה נורמלי לפרסם סלפי כדי להודיע על סיום מערכת יחסים עם שר בממשלה?", כתבה אישה בטוויטר. "המוסדות שלנו איבדו הכל - ערכים, עקרונות ועכשיו גם כבוד".

אחרים אמרו כי תזמון ההודעה מעיד על חוסר רגישות. זאת בעת שבמדינת מתאבלים על מותם של יותר מ-30 בני אדם בשבוע של סופות, הצפות וגשמים. "סלביני אינו מתמודד ב'אי התשוקה' - הוא שר הפנים", אמרה חברת הפרלמנט אלסיה מוראני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully