וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בטקסס: זוג המריא במסוק אחרי חתונתו - ונהרג בהתרסקות

5.11.2018 / 16:33

וויל ביילר וביילי אקרמן המריאו מהחווה המשפחתית שבה התחתנו, אך בשל תקלה לא ידועה המסוק שלהם התרסק. חבריהם ההמומים פרסמו את תמונות החתונה. "מקווה שאמצא אהבה אמתית ונפלאה כמו שלכם"

זוג מטקסס ושתרסק אחרי החתונה שלו. אתר רשמי
וויל ביילר וביילי אקרמן/אתר רשמי

זוג במדינת טקסס שבארצות הברית נהרג בהתרסקות מסוק לאחר שהמריאו מטקס החתונה שלהם - כך מסרו הרשויות במדינה. וויל ביילר וביילי אקרמן נהרגו שעות לאחר החתונה בסמוך ליובלד, טקסס, שם שוכנת החווה הגדולה של משפחת ביילר. הרשויות הפדרליות חוקרות את התאונה של המסוק מדגם בל 206B והסיבה להתרסקותו טרם ידועה. יחד עם הזוג, גם טייס המסוק נהרג.

מותם הוכרז לראשונה על ידי עיתון הסטודנטים, The Houstonian, היוצא לאור באוניברסיטת סם יוסטון, שבה הזוג למד בעבר. "אנחנו מודיעים בצער רב על מותם הטרגי בתאונת מסוק אחרי שהמריאו מחתונתם", נכתב בחשבון הטוויטר של העיתון. "אנחנו מבקשים מכם לחשוב על המשפחות ולהתפלל למענן".

עוד ידיעות מהעולם
ארה"ב פרסמה את רשימת הסנקציות: "איראן לעולם לא תגיע לנשק גרעיני"
עם מומחים לרעלים וכימיקלים: "צוות סעודי טשטש את רצח העיתונאי"

זוג מטקסס שהתרסק לאחר החתונה שלו. אתר רשמי
זוג מטקסס שהתרסק לאחר החתונה שלו/אתר רשמי

במקום ברכות, ברשתות החברתיות פורסמו הודעות תנחומים על המוות הטרגי של המחותנים הטריים לצד התמונות מהטקס שהם לא לעולם לא יזכו לראות.

השושבינה של ביילי העלתה תמונה שלה לאינסטגרם. "הייתי חייבת לחלוק עם כולם כמה יפה היית ביום החתונה שלך, כפי שהייתי עושה באופן נורמלי", כתבה. "תמיד אמרנו שנמצא את הגברים שיעמידו אותנו על הרגליים יום אחד, וכמה שאני שמחה שזכית להיות איתו לנצח הטוב ביותר שיכולת לדמיין".

"זה היה לילה קסום", כתב אחד האורחים על תמונה של הכלה שאותה העלה לאינסטגרם. "פשוט מושלם. ביילי וויל - אני מקווה שאמצא אהבה אמתית ונפלאה כמו שלכם. יש בי שלווה בעובדה שעזבתם את האדמה הזו כל כך מאושרים ואוהבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully