וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית אשקלון היוצא: יש לי ראיות הקושרות עבריינים להטיית תוצאות הבחירות

1.11.2018 / 18:41

מערכת הבחירות הסוערת באשקלון הגיעה לסיומה עם ההכרזה על ראש העיר החדש, תומר גלאם. כעת, ראש העיר היוצא איתמר שמעוני, שאף נחשד בפלילים, טען כי גורמים עברייניים היו מעורבים בהטיית תוצאות הבחירות לטובת גלאם: "נגיש עתירה לפסילת תוצאות הבחירות ולספירה מחודשת"

צילום: שי מכלוף, עריכה: איתי עמרם

זהות ראש העיר הנבחר של אשקלון נודעה היום (חמישי), זאת לאחר שהמתינו לסיום ספירת קולות החיילים. תומר גלאם ניצח בפער של 350 קולות את ראש העיר הקודם, איתמר שמעוני, אך עם זאת, העיר עדיין לא רגעה.

מערכת הבחירות בעיר אשקלון הייתה סוערת וכללה ויכוחים והכפשות בין תומכי גלאם ושמעוני. בעוד שבמטה גלאם חגגו על הניצחון, במטה שמעוני נרשם בעיקר בלבול. נראה כי הסקרים והאווירה הכללית היו לטובתו של שמעוני. "היה עדיף להפסיד בעשרה אחוזים ולא בהפרש של פחות מאחוז. ברור שיש אכזבה, היינו בטוחים ששמעוני מנצח", כך אמר דוד, תושב העיר, ותומך של שמעוני.

עוד בוואלה! NEWS
"הפלג הירושלמי" מחדש את ההפגנות במחאה על מעצר עריקים | שידור חי
סינוואר אחרי כינוס הפלגים: ההפגנות יימשכו עד להשגת המטרות
שוב קרבות ודילים: 46 ערים ורשויות בדרך לסיבוב שני בבחירות

מפוצלת - איתמר שמועני + תומר גלאם. מערכת וואלה! NEWS
איתמר שמעוני היוצא, ותומר גלאם הנכנס, בהתאמה/מערכת וואלה! NEWS

גלאם תקף אמש את שמעוני וטען כי אינו ראוי להתמודד "כשיש באמתחתו כתב אישום". גלאם התייחס להאשמות בגין שוחד והפרת אמונים מצדו של איתמר שמעוני, שבעניינם מתנהל משפט בימים אלו. גלאם המשיך בדבריו לתושבים ואמר, "אני רוצה לבשר לכל התושבים שלי שאני ראש העיר של כולם. המטרה היחידה, הראשונה שלי, היא קודם כל לאחד את כולם, לאהוב את כולם ולעשות הכול כדי להמשיך את ההצלחה המטורפת שהייתה פה בשנה וחצי האחרונות".

"אני מאחל לו הצלחה במשפט אבל לדעתי היה אסור לתת לו לרוץ. צריך חוק ברור - לא יכול להיות שיהיה מותר לאנשי ציבור עם כתב אישום לרוץ לבחירות ולאחר מכן להשעות אותם. שינקו עצמם ויחזרו, אני לא אשב בקואליציה עם שמעוני, אלא רק לאחר סיום משפטו", כך גלאם בנאומו לתושבים אמש.

שמעוני וגלאם היו בעבר בעלי ברית פוליטית. כששמעוני הושעה מתפקידו עקב האשמות בשוחד והפרת אמונים, תמך בגלאם להיות מחליפו. כעת הפכה הברית ליריבות שחצתה את העיר אשקלון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

שמעוני: "העבריינים מעורבים בבחירות"

מקורבי שמעוני טוענים מנגד כי גורמים עבריינים באשדוד נתנו את תמיכתם לגלאם. "הם מעורבים בבחירות, פגעתי בהם והוצאתי אותם בקדנציה שעברה ועכשיו הם חוזרים לעיר" כך אמר שמעוני ביום הבחירות.

איתי, תושב העיר, מספר כי לאיתמר שמעוני היה פחות כסף בקמפיין שלו זאת משום שהתורמים לא רצו לממן מועמד שנחשד בפלילים, "אנשים פחדו לתרום לו. עשירי אשקלון חששו ובנוסף הוא לא הצליח להביא את כל בוחריו לקלפיות". עם זאת, הוסיף איתי כי "שמעוני לא הפסיד בגלל כתב האישום, אלא בגלל שמטה הבחירות שלו עבד בצורה פחות טובה".

איתמר שמעוני התייחס לתוצאות הבחירות היום בעמוד הפייסבוק שלו וכתב: "צריך לדעת להפסיד בכבוד, אבל גם לנצח ביושר. לצערי, זה לא מה שקרה בבחירות האלה. יש לנו מסמכים, צילומים ועדויות על מה שקרה בקלפיות ובמעמד ספירת הקולות. ראיות הקושרות עבריינים וארגוני פשיעה למעשים חמורים שנעשו במטרה להטות את תוצאות הבחירות באשקלון. קלפיות הגיעו לספירה בהיכל הספורט כשהן עם מעטפות פתוחות, מעטפות לא נאספו מקלפיות, במקומות אחרים רוקנו קלפיות בדרך לספירה, אנשים שהגיעו להצביע, טוענים שנאמר להם שעל פי הרישומים הם כבר הצביעו, ועוד שורה של מעשים שמחייבים התערבות מיידית של רשויות החוק. כל המידע כבר הועבר למשטרה ומטופל. נגיש עתירה לפסילת תוצאות הבחירות ולספירה מחודשת של הקולות, ורק אז נכבד את התוצאות. תודה מקרב לב למאות הפעילים ולעשרות אלפי התומכים. זה לא נגמר עדיין".

ראש עיריית אשקלון שהפסיד בבחירות האלה, כותב בפייסבוק כי לדעתו הייתה הטייה של גורמים עברייניים את הבחירות ובגלל זה המתחרה נגדו ניצח. מערכת וואלה! NEWS
הפוסט של שמעוני, מתוך עמוד הפייסבוק שלו/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully