וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני השחזור: הנהג מהתאונה הקטלנית בים המלח התמוטט ופונה לביה"ח

הנהג בן ה-52, החשוד כי נהג תחת השפעת סמים וביצע עקיפה בנתיב לא פנוי, פונה לבית החולים סורוקה לפני ששחזר את התאונה הקטלנית ליד ים המלח, בה נהרגו שמונת בני משפחת עטר. "אין שום דרך להתכונן לאובדן כזה", אמרה קרובת משפחה

צילום: רוני כנפו, עריכה: איתי עמרם

הנהג בן ה-52 מהתאונה הקטלנית בדרום התמוטט ופונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, לפני שחזור התאונה בה נהרגו שמונת בני משפחת עטר סמוך לים המלח. בדיון הארכת מעצרו שלשום התברר כי הוא חשוד כי נהג תחת השפעת סמים כשסטה מהנתיב ופגע ברכב של משפחת עטר. הוא חשוד גם כי ביצע עקיפה בדרך לא פנויה. "מדובר שבאדם שמתייסר עקב מה שקרה, הוא לא מפסיק לבכות", אמר עורך דינו בבית המשפט.

אתמול ליוו מאות חברים ובני משפחה למנוחת עולמים את בני המשפחה שנקברו בבית העלמין בנתניה. ההורים, יריב ושושי מההתנחלות פסגות, נהרגו בדרכם לטיול משפחתי עם ששת ילדיהם - יעקב ישראל בן ה-12, עטרת בת ה-11, איילה בת התשע, מוריה בת השבע, ידיד בן החמש ואביגיל בת השלוש.

עוד בוואלה! NEWS:
"מנסים לעכל את הבשורה": משפחת עטר נמחקה בתאונה בדרום
ניזונה רק מדשא: אישה שעברה תאונה שרדה 6 ימים במדבר בארה"ב
"אין לי מה להסתיר": הנהג בתאונה הקטלנית בכביש 90 חשוד שצרך סמים

הלווית משפחת עטר שנהרגה בתאונה בים המלח, בית עלמין, נתניה. ראובן קסטרו
קברם של בני משפחת עטר, אתמול בבית הקברות/ראובן קסטרו

אסתר אדרי, אחותה הצעירה של שושי עטר תארה היום את מסע ההלוויה הקשה שנערך אתמול לאחותה ולשבעת בני המשפחה. "אין שום דרך בעולם להתכונן לאובדן גדול כמו זה, ואנחנו כואבים ומתקשים לעכל את הבשורה הנוראה הזאת, למרות שאיבדנו את הורינו בגיל צעיר וחיינו בפנימיות, תמיד שמרנו על משפחה מלוכדת. היינו ביחד בשבתות, חגים, מועדים ואירועים - מאוחדים, אחד עם השני", סיפרה מחוץ לבית המשפחה בפסגות.

לדבריה, שושי כאחות בכורה לקחת אחריות על אחיה לאחר מותם של ההורים. "היא דאגה לליכוד המשפחה והמשך תפקודה למרות שהיא הייתה צעירה ובתחילת חייה. אנחנו מרגישים שקווי האישיות שלנו ומה שהשגנו בחיים זה בזכות שושי האחות הבכורה שלנו, היא הייתה לנו המגדלור ומי שהראתה לנו את הדרך, מרגישה שגם עכשיו אחרי מה שקרה - הם ממשיכים להראות לנו את הדרך".

עוד באותו נושא

"דלת הבית סגורה, ואין מי שיפתח אותה": משפחת עטר הובאה למנוחות

לכתבה המלאה
תמונות מהתאונה הקשה בים המלח, 30 באוקטובר 2018. דוברות מד"א, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה, שלשום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות מד"א

האחות סיפרה כי בחירתה של המשפחה לגור בהתנחלות פסגות נעשתה מתוך רצון ליישב את הארץ. "הם אהבו את המקום הזה, את פסגות, את הקהילה, את תורת ישראל, את הדרך, היה חשוב להם לעשות את הדברים לפי מה שהשם רוצה - ביראת שמים, קח הם חינכו את הילדים, הם היו מאוחדים, הם השקיעו כל-כך בזוגיות ואחד בשני, הם השקיעו בקשר, הם השקיעו בחינוך של הילדים".

אב המשפחה יריב היה מהנדס מחשבים בחברת היי-טק ורעייתו שושי עבדה ב"קרן אור" עם ילדים עיוורים ובעלי צרכים מיוחדים במשך 20 שנה. לדברי אדרי "שושי ויריב האירו פנים לא רק לילדים שלהם, לכולם, אם אנחנו רוצים להמשיך בדרך שלהם אנחנו צריכים להמשיך ללכת בדרך שלהם. שושי ויריב לקחו איתם את כל הילדים כי הם לא רצו להיפרד". והוסיפה: "הלכו פה 8 נשמות טובות, כל חסד שנעשה במשפחה זה כבר יביא אותם לפה בחזרה, לא ציפינו לכזאת מכה, מקווים שיקומו בתחיית המתים וזה תלוי בנו בעם ישראל".

(עדכון ראשון: 14:30)

משפחת עטר שנהרגה בתאונה בדרום. באדיבות המשפחה
נספו בתאונה. משפחת עטר/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully