וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנסים לעכל את הבשורה": משפחת עטר נמחקה בתאונה בדרום

30.10.2018 / 22:21

חברם של יריב ושושי, שנהרגו עם ששת ילדיהם בתאונה בכביש 90, תיאר אותם כ"משפחה טובה, אנשים ישרים ואהובים". על האב, שעובד בהיי-טק, סיפר כי הוא "אדם ירא שמיים ואיש מעשה". הנהג הפוגע נעצר בחשד להריגה, כשבחקירה יבדקו האם הסתובב או ביצע עקיפה מסוכנת

צילום: דוברות המשטרה, עריכה: יוסי אלטר ושניר דבוש

בפסגות מתקשים לעכל את מותם של שמונת בני משפחת עטר שנהרגו היום (שלישי) בתאונה הקטלנית באזור ים המלח. ההורים, יריב ושושי מההתנחלות פסגות, נהרגו בדרכם לטיול משפחתי יחד עם ששת ילדיהם - יעקב ישראל בן ה-12, עטרת בת ה-11, איילה בת התשע, מוריה בת השבע, ידיד בן החמש ואביגיל בת השלוש.

יריב עבד בחברת מחשבים ושושי אשתו עבדה כמורה לחינוך מיוחד בעמותת קרן אור בירושלים. המשפחה הגיעה לפסגות לפני כ-13 שנים, קצת לאחר חתונתם. מצוות היישוב נמסר כי "קהילת פסגות חזקה ומלוכדת ובולטת בחוסן החברתי שלה. אנו פועלים יחד עם גורמי הרווחה והנהגת היישוב כדי לעטוף את המשפחה המורחבת ואת החברים הקרובים".

משפחת עטר שנהרגה בתאונה בדרום. באדיבות המשפחה
בני משפחת עטר/באדיבות המשפחה
משפחת עטר שנהרגה בתאונה בדרום. באדיבות המשפחה
בני משפחת עטר/באדיבות המשפחה

יוני דישון, חבר המשפחה, סיפר כי בפסגות "מנסים לעכל את הבשורה המרה, מחבקים אחד את השני", בעקבות מותם של בני המשפחה - זוג הורים וששת ילדיהם.

דישון הוסיף כי זוהי "משפחה טובה שאנחנו אוהבים. אנשים ישרים, מעולם לא לקחו שקל שלא לצורך. היו נותנים צדקה ולומדים תורה. אין לנו מילים, חלל בקרבנו". את האב, שעובד בחברת-הייטק, תיאר כ"אדם ירא שמיים, עושה חסד וצדקה, שלומד תורה המון. רואים אותו בבית הכנסת, וגם איש מעשה. זה שילוב מאוד קשה, אבל בכוחות גדולים הוא מצליח". את הילדים שנהרגו תיאר כ"שמחים ומאושרים".

מפה זירת התאונה בים המלח. מערכת וואלה! NEWS
מפה של זירת התאונה/מערכת וואלה! NEWS

הנהג הפוגע, גבר כבן 52 שנפצע באורח קל, עוכב לחקירת בוחני תאונה דרכים נגב במשטרה ומאוחר יותר נעצר בחשד להריגה ויובא מחר להארכת מעצרו בבית המשפט בבאר שבע.

מוקדם יותר אמר למשטרה: "אין לי מה להסתיר. אני לא אנהג יותר. הרגתי שמונה אנשים". בנוסף אליו, נפצעו בתאונה עוד שתיים מבני משפחתו - אישה בת 52 ונערה בת 12 שנפצעו שתיהן באורח בינוני ופונו לבית החולים סורוקה שבבאר שבע.

עורכי דינו של הנהג, ינון היימן ואביעד חייט, מסרו כי הוא שולח את תנחומיו למשפחה וכי "כרגע לא בררו מי אשם בתאונה. אנחנו סומכים ובוטחים שהמשטרה תבצע את עבודתה על עד הצד הטוב ביותר, תסיים לחקור ותאפשר למרשנו לחזור לחיק משפחתו".

תאונה סמוך לים המלח 30 באוקטובר 2018. דוברות זק?א, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות זק?א

שתי המכוניות התנגשו חזיתית בכביש 90, והנוסעים נלכדו בין שרידי הרכב הבוערים, בטרם נקבע מותם בזירת האירוע. נסיבות התאונה עדיין נמצאות בחקירה, אך בשלב זה יש שני כיווני חקירה מרכזיים: שהנהג הסתובב אחורה או שביצע עקיפה מסוכנת.

ראש הממשלה בנימין נתניהו כתב היום בחשבון הטוויטר שלו כי "הלב נקרע לאור האסון הכבד שגדע היום את חייה של משפחה שלמה. רעייתי שרה ואני אבלים יחד עם כל אזרחי ישראל על החיים שנגדעו באיבם ושולחים תנחומים מעומק ליבנו למשפחה ולתושבי פסגות".

(עדכון ראשון: 20:50)

תמונות מהתאונה הקשה בים המלח, 30 באוקטובר 2018. דוברות מד"א, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully