וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניזונה רק מדשא: אישה שעברה תאונה שרדה 6 ימים במדבר בארה"ב

1.11.2018 / 13:06

בת 53 איבדה שליטה על מכוניתה באריזונה וצנחה לעמק מגובה של 15 מטר. המכונית נותרה על עץ, והיא נותרה בה כמה ימים עד שבשארית כוחותיה ניסתה להזעיק עזרה. היא התמוטטה, אך אותרה במקרה על ידי חוואי ועובדי תחזוקת כביש

צילום: CNN, עריכה: איתי עמרם

אישה בת 53 שרדה שישה ימים במדבר במדינת אריזונה שבארצות הברית אחרי תאונת דרכים שעברה - כך מסרה אתמול (רביעי) המשטרה. האישה, ששמה לא פורסם, איבדה שליטה על מכוניתה ב-12 באוקטובר בכביש רטוב בסמוך לוויקנבורג, כ-105 ק"מ מצפון לפיניקס. האישה, שניזונה ממים ומדשא , חולצה לבסוף על ידי חוואי ופועלי תחזוקה בכביש שרדפו אחרי פרה.

המשרד לביטחון הציבור באריזונה מסר כי המכונית צנחה מגובה של 15 מטר לעמק ונחתה על עץ, וכך היא נותרה מעל הקרקע. האישה, שנפצעה קשה בתאונה, נותרה בתוך המכונית למשך כמה ימים בטרם יצאה ממנה וניסתה להגיע למסילת רכבת סמוכה. היא הצליחה לעבור כ-450 מטר בטרם התמוטטה בנחל יבש.

עוד ידיעות מהעולם
נעלמים בחשיכה: 56,800 מהגרים נהרגו בעולם מאז 2014
מחפשים רמזים: צוללנים איתרו קופסה שחורה של המטוס האינדונזי

CNN: אישה בת 53 שרדה שישה ימים במדבר של אריזונה אחרי תאונת דרכים קשה. היא אכלה עשבים כדי לשרוד, לפני שחולצה על ידי חוואי ופועלים בכביש מהיר שרדפו אחרי פרה. אתר רשמי
האישה נותרה ברכב כמה ימים/אתר רשמי

ב-18 באוקטובר הבחינו החוואי דייב מורלס, בן 30, וצוות תחזוקה שהבריחו פרה מהכביש המהיר מספר 60 בחור בגדר. הם ראו את המכונית מתחת לכביש, וכשהם ירדו, הם גילו טביעות רגליים שיצאו מכיוונה של המכונית. החוואי סיפר כי הם איתרו את האישה מיובשת, כשהיא לבושה חולצה קצרה, מכנסיים קצרים וכפכפים. היא סבלה מצלעות שבורות, מכתף פרוקה ומפציעת ראש. "אני לא יודע אם היא הייתה מצליחה לשרוד לילה נוסף", אמר. המחלצים הזעיקו מסוק ופינו את האישה לבית חולים.

בזכות מאמציהם יוצאי הדופן, חייה של האישה ניצלו", אמר ראש המשרד לביטחון הציבור של אריזונה, פרנק מילסטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully