וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועד המרכזי של אש"ף: "להפסיק את התיאום הביטחוני עם ישראל"

הוועד פרסם החלטה שכוללת עצירת התיאום הביטחוני, השעיית ההכרה במדינת ישראל ופירוק ההסכמים הכלכליים בינה לבין הרשות הפלסטינית. המועצה הדגישה את הזכות להתנגדות הכיבוש בכל הדרכים האפשריות בהתאם לחוק הבינלאומי

עריכת וידאו: ניר חן

הוועד המרכזי של אש"ף הודיע אמש (שני) כי ישעה את ההכרה במדינת ישראל, עד שתכיר במדינת פלסטין. בנוסף הכריזו בכנס מועצת הארגון על עצירת התיאום הביטחוני בכל צורותיו ופירוק ההסכמים הכלכליים. הוועד הטיל את האחריות המלאה לאי ההתחייבות בביצוע ההסכמים על חמאס, שלטענתו הכשיל אותם.

הוועד הדגיש את הזכות להתנגדות הכיבוש בכל הדרכים האפשריות בהתאם לחוק הבינלאומי. כמו כן, שיבחו את יו"ר הארגון והרשות הפלסטינית אבו מאזן שדחה את "עסקת המאה", תכנית ממשל טראמפ לפיוס בין ישראל והרשות. באש"ף "רואים בארצות הברית כחלק מהבעיה ולא כחלק מהפתרון".

עוד בעולם:
המהגרים בדרך: 5,200 חיילים נשלחו לתגבר את גבול מקסיקו-ארה"ב

"הצדק ייעשה": היורה מפיטסבורג מופיע בבית המשפט על כיסא גלגלים
מתגעגע למשטר הצבאי ואוהב את ישראל: זהו נשיא ברזיל החדש

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן. רויטרס, רויטרס
דחה את "עסקת המאה". אבו מאזן/רויטרס, רויטרס

הוועד המרכזי של אש"ף התכנס ביומיים האחרונים כדי להחליט אם לפזר את הפרלמנט ולהסמיך את גוף אחר במקומה שיחוקק חוקים ויעביר החלטות. כמו כן, דנו בארגון אם להמשיך את העברת הכספים לעזה, על רקע המשבר ההומניטרי ברצועה.

יו"ר מפלגת יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, הגיב היום על הכרזת אש"ף ואמר כי "החלטת אש"ף להשעות את ההכרה בישראל היא בדיחה גרועה. הם יכולים מצידנו לא להכיר גם בשמש, בהמצאת הגלגל ובכוח המשיכה. הקמנו פה מדינה לתפארת במו ידינו ובלי לשאול אף אחד. נמשיך לבנות ישראל חזקה ובטוחה וכשהפלסטינים יחליטו להכיר במציאות הם מוזמנים לצלצל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully