וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בנה את הארץ": מנהל העבודה נהרג מפגיעת משאית באתר הרכבת הקלה בת"א

בני גרינברג, בן 73 נהרג לאחר שפגע בו מערבל בטון בכניסה לאתר העבודות. משפחתו מספרת על האובדן והקושי לעכל את הבשורה, "תהום נפערה בליבנו". במשטרה מגדירים את המקרה כתאונת דרכים ופתחו חקירה בנושא

שנה לפיצוץ גשר מעריב  - תמונות מן האזור. ניב אהרונסון
הנהג הדורס עוכב לחקירה. אתר הרכבת הקלה בתל אביב/ניב אהרונסון

בני גרינברג, בן 73 מאשדוד נהרג אתמול לאחר שפגע בו מערבל בטון באתר העבודה של הרכבת הקלה בתל אביב בצומת הרחובות החשמונאים-פינת קפלן. גרינברג היה מנהל העבודה באתר מטעם חברת "דניה סיבוס". צוותי מד"א שהגיעו למקום פינו אותו במצב אנוש תוך שהם מבצעים בו פעולות החייאה, לבית החולים איכילוב שבעיר, שם נפטר מפצעיו כעבור זמן קצר.

"עוד זה מדבר וזה בא. אבא שלנו היקר נהרג באסון נוראי אין לי מילים לתאר את גודל האבדן. תהום נפערה בליבנו", כתבו בדף הפייסבוק בניו של בני ז"ל.

עוד בוואלה! NEWS
מטוס ועליו 189 נוסעים ואנשי צוות התרסק סמוך לאינדונזיה
איחוד האמירויות, מצרים וירדן: המדינות הערביות שהישראלים רוצים לבקר בהן
"לא נעלנו דלתות, תמיד הרגשנו בטוחים": בקהילה בפיטסבורג אוספים את השברים

בתחילה נראה כי מדובר בתאונת פגע וברח, אך גורם בחברת נת"ע מסר לוואלה! NEWS כי ייתכן מאוד שנהג המשאית כלל לא הבחין שפגע במנהל העבודה, ומשום כך המשיך בנסיעה. משטרת ישראל עיכבה לחקירה את הנהג הפוגע, תושב המרכז בן 56. בתגובה לתאונה, עצרה נת"ע את העבודות באתר.

בשיחה עם וואלה!NEWS הוסיף בנו שרון "בני גרינברג היה קודם כול בן אדם. אוהב את החיים ואוהב אדם. איש עבודה, ציוני בנשמה, בנה את הארץ, הפריח את הנגב וסלל אותה כמעט חמישים שנה". עוד סיפר כי אביו השתתף בפרויקטי הבנייה הגדולים של מדינת ישראל החל מבניית העיר ימית, בניית הנגב וכל אזורי הארץ. "היה טוב ומיטיב לכל אדם. אהב את החיים את המשפחה, את הארץ. היה חרוץ, מסור ועבד עד רגעיו האחרונים. לא מאמינים שאנחנו מדברים עליו בלשון עבר".

בני גרינברג ז"ל  מנהל העבודה שנהרג אמש בתאונת העבודה באתר של הרכבת הקלה בת"א.. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
נהרג בעקבות פגיעת משאית. בני גרינברג/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה

חברת "דניה סיבוב" שלחה תנחומיה למשפחה: "חברת דניה סיבוס מבכה את מותו הטרגי של מנהל העבודה באתר ומשתתפת באבלה הכבד של המשפחה. עם היוודע פרטי הארוע הטיפול בנושא הועבר לחקירת המשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully