וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התבצר ברכב דיפלומטי: חשוד נעצר בשגרירות שוויץ בתל אביב

28.10.2018 / 10:43

המשטרה פנתה לשגרירות כדי לקבל אישור לפעול במקום, המוגדר כריבונות זרה. משהתקבל האישור, עצר כוח יס"מ את החשוד. במשטרה בודקים מידע לפיו החשוד הגיע בשבוע שעבר גם לשגרירות גרמניה בתל אביב - אך גורש על ידי המאבטחים

שגריות שוויץ בישראל. Street View, מערכת וואלה! NEWS
במשטרה יבקשו לשלוח את החשוד לאבחון פסיכיאטרי. שגרירות שוויץ בתל אביב/מערכת וואלה! NEWS, Street View

גבר בן 43, תושב תל אביב נעצר אתמול (שבת) על ידי משטרת ישראל בשטח שגרירות שוויץ בעיר - לאחר שהתבצר במקום. על פי החשד, האיש הגיע אל השגרירות והתבצר ברכב דיפלומטי. היות ומדובר בשטח בריבונות זרה, פנתה המשטרה לנציגי השגרירות כדי לקבל אישור לפעול בשטחה. משהתקבל האישור, כוח של שוטרי יס"מ שהגיע אל המקום עצר את החשוד.

במשטרה בודקים את החשד לפיו אותו האיש הגיע בשבוע שעבר גם לשגרירות גרמניה בתל אביב אך סולק משם על ידי המאבטחים הגרמנים. היום הוא יובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב, ובמשטרה יבקשו לשלוח אותו לאבחון פסיכיאטרי.

בשנת 2011 נגזרו שנתיים מאסר על נדים אנג'אץ, פלסטיני בן 33 מרמאללה, שהתבצר בשגרירות טורקיה בתל אביב כשהוא מצויד באקדח צעצוע ובבנזין. הוא הצמיד סכין לצווארו ואיים לפגוע בעצמו אם לא יקבל מקלט מדיני, ובמטרה לפרסם את המעשה התקשר לעיתונאי וטען כי הוא מחזיק בני ערובה. מספר שנים לפני המעשים, פרץ אנג'אץ גם לשגרירות בריטניה בתל אביב, וגם אז דרש מקלט מדיני והשמיע איומים ברוח דומה.

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי הטבח בבית הכנסת, היהודים כבר מתכוננים ל"משוגע הבא שיפתח באש"
תושבי עוטף עזה בכנס חירום אחרי ההסלמה: "קולנו לא נשמע"
תותח המריבה: מי יקבל את "הנפוליאונצ'יק" מקיבוץ יראון?

  • עוד באותו נושא:
  • שוויץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully