וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולכים לקלפי: הבחירות לרשויות המקומיות בעיצומן | כל העדכונים

מעל לחצי מאזרחי ישראל כבר מימשו את זכותם להשפיע, והמתמודדים ברחבי הארץ מגייסים כוחות אחרונים למאבק הפוליטי. הצטרפו לעדכונים השוטפים לאורך כל היום, ולמשדר התוצאות המיוחד ב-22:00

אתר רשמי

יותר משישה מיליון אזרחים ייצאו היום (שלישי) לממש את הזכות לבחור את מועמדים לראש הרשות ולמועצה, בבחירות לרשויות המקומיות. כ-53% מהמצביעים, המהווים יותר משלושה מיליון וחצי קולות, כבר הגיעו אל הקלפיות כדי לבחור את המועמדים שלהם לרשויות המקומיות. בכך, נחצה שיעור ההצבעה בבחירות המוניציפליות הקודמות, שהתקיימו בשנת 2013.

לראשונה יום הבחירות חל במתכונת של יום שבתון במשק, זאת במטרה להעלות את אחוז ההצבעה. ל-6,031,784 תושבים יש זכות הצבעה בבחירות לרשויות המקומיות, ול-622,024 תושבים יש זכות הצבעה במועצות האזוריות. ההצבעות יתקיימו ב-11,000 קלפיות, מתוכן 9,452 קלפיות ברשויות המקומיות.

עוד בוואלה! NEWS:
איפה מצביעים ולמי יש שבתון: הבחירות לרשויות המקומיות | מדריך
דילים מסוכנים ובריתות: הערים שצפויות להגיע לסיבוב שני בבחירות
"מפציצים אותנו": כך מגיעים המועמדים בבחירות לטלפון שלכם

קלפי בתל אביב, 30 באוקטובר 2018. ראובן קסטרו
קלפי בתל אביב, הבוקר/ראובן קסטרו

הקרב על ראשות העיר בערים הגדולות ירושלים, תל אביב וחיפה מותח במיוחד, לאור התחרות הצמודה והעובדה שבבירה לא מתמודד ראש עיר מכהן. בתל אביב מתנהל קרב בין רון חולדאי לסגנו אסף זמיר, בחיפה מתמודד ראש העיר יונה יהב מול עינת קליש-רותם, שבג"ץ אישר בשבוע שעבר את מועמדותה לבחירות, ואילו בירושלים ייבחר אחד מהמתמודדים החדשים, בהם זאב אלקין, משה ליאון, עופר ברקוביץ' ויוסי דייטש.

עוד באותו נושא

דילים מסוכנים ובריתות: הערים שצפויות להגיע לסיבוב שני בבחירות

לכתבה המלאה

אחוזי ההצבעה - עדכונים בזמן אמת | לצפייה בטלפון הנייד

אחוזי ההצבעה - עדכונים בזמן אמת | לצפייה במחשב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully