וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פיצוץ ענק נצפה במאדים" - האם נאס"א מסתירה מאיתנו משהו?

29.10.2018 / 0:06

חובבי קונספירציה טוענים שסוכנות החלל מנסה להסתיר "משהו ענק", לאחר ששלל מכשירי המעקב אחרי המאדים הפסיקו לעבוד באופן מלא מעט לפני שהופיע ענן עשן מסתורי. האם מדובר בהר געש פעיל על מאדים?

האם התרחש פיצוץ על המאדים?/secureteam10

נדמה כאילו אין גוף בעולם שמושך אליו יותר תאוריות קונספירציה מאשר סוכנות החלל האמריקאית נאס"א, והחדשה שבהם קשורה במשהו שקרה (או לא) על המאדים. לפי הדיווח של ה"דיילי סטאר" בחודש ספטמבר, תקלה בגשושית החלל קיוריוסיטי גרמה לה להפסיק לעבוד באופן מלא. במקביל, הרובור הרובוטי אופורטוניטי מושבת כבר מספר חודשים בשל סופה על הכוכב האדום. אם זה לא מספיק, אז הטלסקופים האבל וצ'נדרה עובדים לאחרונה ב"מצב בטוח", מה שאומר שהם משתמשים רק בתצורות הבסיסיות שלהם ולא משגרים תמונות של מאדים לכדור הארץ.

האם זה אומר שנאס"א מנסה להסתיר משהו? זה בדיוק מה שטוענים מספר חובבי תאוריות קונספירציה, במיוחד לאחר שהבחינו בעשן מופיע בתמונות של הכוכב מה שלדבירהם מעיד או על מעין פיצוץ מסתורי שהתרחש לאחרונה על מאדים, או על התפרצות וולקנית וסוכנות החלל האמריקנית סירבה (לפחות בהתחלה) להגיב ולהתייחס אליו.

עוד בנושא:

אנחנו לבד לגמרי פה: מחקר חדש הגיע למסקנה שאין חייזרים ביקום
האם תעלומת הכוכב הנעלם המסתורי נפתרה סופית?
לכדור הארץ יש יותר מירח אחד - ועכשיו רק צריך למצוא את שאר הירחים
התוכנית של נאס"א למניעת התפרצות הר געש ענק תביא לקץ האנושות?

צפו בתיעוד ובטענות של גלוקנר ושיפטו בעצמכם

"היה פיצוץ, אני לא יודע אם זה הר געש או משהו שפוצץ", כתב היוטיובר טיילר גלוקנר. "הממשלה צריכה להתחיל לספר את האמת על מה שקורה", הוסיף אחד המגיבים, ואחר טען: "אם זה נכון, זה ענק - חשבתי שעל מאדים אין הרי געש פעילים". גולש שלישי סיכם: "לנאס"א יש אפס אמינות".

עוד באותו נושא

האם נמצאה ההוכחה הסופית שהנחיתה על הירח הייתה מבויימת?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully