וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונות חושפות: סוריה מקדמת את פריסת מערכת S-300

24.10.2018 / 20:00

דוח המודיעין של חברת ImageSat International חושף את מיקום הסוללה, כולל ארבעת המשגרים ותהליך הגעתה אל מוצב הקבע. על פי ההערכות, הסוללה אינה מבצעית בשלב זה בשל חוסר ברכיבים במוצב

עריכת וידאו:ניר חן

סוריה מקדמת לכאורה את פריסת מערכת טילי ה- S-300 שהועברו לידיה מרוסיה - כך עולה מתיעוד לווייני שצולם בשעות האחרונות שפרסמה הערב (רביעי) חברת ImageSat International (ISI). בדוח המודיעין של החברה נראות הסוללות בפעילות מבצעית שהתקיימה לאחר הרכבה ותפעול. על פי ההערכות, מדובר בהתקדמות משמעותית בפריסת הסוללות בשטח ומיקומן במסגרת מאמצי צבא אסד לחזק את מערך ההגנה האווירי שלו.

בדוח שהפיקה החברה פורסם מיקום אחת הסוללות, כולל ארבעת המשגרים ותהליך הגעתה לדיפונים במוצב הקבע. על פי הממצאים בדוח עולה ההערכה כי הסוללה אינה מבצעית בשלב זה, בין השאר בשל חוסר ברכיבים מסוימים במוצב הקבע.

בתחילת החודש נחת מטוס רוסי מסוג אנטונוב ובו רכיבי מערכת ה-S-300, בהם מכ"מים, מערכת הפעלה וארבעה משגרים. בין השאר הופצו תמונות המציגות את פריקת המערכת, ומשרד ההגנה הרוסי הודיע כי צוותים של צבא סוריה יעברו הכשרה שתימשך כמה חודשים כדי לתפעל את המערכת ולהפכה למבצעית.

לקריאה נוספת:
צבא ארה"ב: רוסיה מגנה על איראן בסוריה דרך הצבת ה-S-300
רוסיה על העברת ה-S-300 לסוריה: מקווים שישראל תפגין כושר שיפוט נכון
רוסיה: השלמנו את העברת ה-S-300 לסוריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully