וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיליארדר החדש: לפחות זוכה אחד בהגרלת הלוטו בארה"ב

24.10.2018 / 10:12

כרטיס שנקנה בקרוליינה הדרומית הוא זוכה אחד לפחות בפרס בהגרלת הלוטו הגדולה ביותר שנערכה אי פעם בארה"ב. סיכויי הזכייה בהגרלה עמדו על אחד ל-302 מיליון. כעת המיליארדר החדש ניצב בפני דילמה: האם לקבל מחצית מהסכום במזומן באופן מידי, או לפרוס את הסכום במשך 30 שנה

צילום: רויטרס, עריכה: איתי עמרם

שעות לאחר ההגרלה ההיסטורית ששיגעה את אמריקה, מסתמן כי יש זוכה שגרף את הפרס הגדול, ויתעורר הבוקר כשהוא מיליארדר: מארגני התחרות בקרוליינה הדרומית הודיעו כי במקום לא ידוע ברחבי המדינה נמכר הכרטיס הזוכה בפרס הגבוה אי פעם, 1.6 מיליארד דולר. במהלך היום הם צפויים לפרסם עוד פרטים על האזור המדויק בו נרכש הכרטיס.

המספרים הזוכים היו: 28, 70, 5, 62, 65 והמספר החזק היה 5. הזוכה בהגרלה עומד בפני דילמה לא פשוטה: האם ירצה להגדיל את חשבון הבנק שלו ב-913.7 מיליון דולר באופן מידי, או שמא יעדיף לקבל את הסכום המלא בפריסה ל-30 שנה?

עוד בעולם:
אזורי החוף בסכנה: הוריקן "ווילה" פגע במערב מקסיקו
אחרי 3 שנים בשבי אל-קאעדה: שוחרר עיתונאי יפני שנחטף בסוריה
פומפאו: ארה"ב תשלול ויזות למעורבים ברצח חאשוקג'י

שגעון הלוטו בסקרמנטו, קליפורניה. AP
תור לקניית כרטיס ההגרלה. קליפורניה, אתמול/AP

בחשבון הטוויטר של הלוטו בקליפורניה מדווחים על הזוכים

בנוסף, שמונה זוכים נמצאו עד כה בקליפורניה שהצליחו לנחש חמישה מספרים ויגרפו סכום שטרם נקבע. לא ברור כמה זוכים נמצאו במדינות נוספות שכן כל מדינה המשתתפת בתחרות מודיעה על התוצאות בנפרד.

בחודשים האחרונים גדל הפרס בארצות הברית לאחר שמאז חודש יולי, במשך 25 הגרלות רצופות, לא נמצא זוכה. הפעם האחרונה שזכו בהגרלת הלוטו היה ב-24 ביולי, אז קבוצה של 11 חברים לעבודה שמילאו יחד טופס קטפו את הפרס שעמד אז על 543 מיליון דולר.

טבלת הזוכים בהגרלת המיליארד בלוטו בארה"ב. אתר בלוטו בארהב, צילום מסך
טבלת הזוכים בהגרלת הלוטו/צילום מסך, אתר בלוטו בארהב
לקוח קונה כרטיסי לוטו בפילדלפיה. AP
לקוח קונה כרטיס לוטו. פילדלפיה, אתמול/AP

סיכויי הזכייה בהגרלת ה"מגה-מיליונס" עמדו על אחד ל-302 מיליון. כדי לזכות בפרס הראשון צריך היה לנחש חמישה מספרים בין 1 ל-70, ומספר נוסף בין 1 ל-25. מחירו של כל טור היה שני דולר, וההגרלה נערכת בימים שלישי ושישי, כאשר הכרטיסים נמכרים ב-44 מדינות ובוושינגטון הבירה ואיי הבתולה. ברשתות הטלוויזיה הבהירו כי מדובר בסיכויים הנמוכים פי 80 מהסיכוי להינשך על ידי כריש ופי 400 מהסיכוי להיפגע על ידי ברק, אך הדבר לא צינן את התלהבות האמריקנים.

"החלטתי למלא לוטו לראשונה בחיי השבוע", אמר לוואלה! NEWS סקוט, עובד חברת תרופות תושב וושינגטון הבירה, שהגיע למלא טופס בחנות מכולת שכונתית. "מילאתי ארבעה כרטיסים בשמונה דולר, ולא ידעתי איך למלא אז המוכרת הייתה צריכה להסביר לי", סיפר. "החלטתי לשים את תאריכי הלידה של אמי המנוחה, של הכלב שלי, וגם של עצמי". כשנשאל על הסיכויים הנמוכים לזכות בהגרלה, השיב: "אני מסתכל על זה ככה - זה בסך הכול שמונה דולר. מקסימום נתתי שמונה דולר למישהו אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully