וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנ"ך מושלך לגריסה ובי"ס ע"ש ערפאת: הקמפיין הבוטה נגד הקרן החדשה

23.10.2018 / 20:44

שבוע לפני הבחירות המקומיות "הפורום הציבורי לישראל יהודית ודמוקרטית" יצא בקמפיין שנוי במחלוקת הקורא לעצור את התערבות הקרן החדשה לישראל. בסרטון שהפיץ, נראים תלמידים בשיעור בבית ספר על שם יאסר ערפאת. הקרן החדשה: "הפורום מסית, נפעל נגדו משפטית"

צלמים זמניים מורשים

שבוע לפני הבחירות המקומיות, "הפורום הציבורי לישראל יהודית ודמוקרטית" יצא היום (שלישי) בקמפיין שנוי במחלוקת הקורא לעצור את התערבותה של הקרן החדשה לישראל בבחירות המקומיות. במסגרת הקמפיין מפיץ בימים אלה הפורום סרטון בוטה בו מדינת ישראל מוצגת כמדינת "ישראטין", סמלה הרשמי היא כיפת הסלע, ובלימודי בית הספר ע"ש יאסר ערפאת מוגש ספר התנ"ך לגריסה.

בסרטון הפורום פונה לקהל הבוחרים ברשויות המקומיות וקורא להם לברר במי תומכת הקרן החדשה ולהצביע על פי עקרון זה בטענה שהקרן הורסת אותנו. "בדקו ברשימת המומלצים של פעילי הקרן החדשה, במי הם רוצים שתבחרו - שלא תעזרו להם להרוס אותנו", נכתב בסרטון. הקרן מוצגת כמי ש"מסכנת את העתיד המשותף שלנו" וכי מקומה "לא בעיר שלי!".

עוד בוואלה! NEWS:
המסמך שחושף: זה המטוס שחיל האוויר רוצה לרכוש נגד איומי חיזבאללה
הפגע וברח בת"א: הנהג שדרס את ארי נשר לא צפוי להיות מואשם בהריגה
2,400 שנה במצולות: אותרה הספינה הטרופה העתיקה ביותר בעולם

הסתה. מערכת וואלה! NEWS
מקיף י"ב על שם יאסר ערפאת. מתוך הסרטון/מערכת וואלה! NEWS

מהפורום הציבורי נמסר: "תקופה ארוכה אנו עוקבים אחרי פעילות הקרן החדשה ושלוחותיה בישראל. בימים הקרובים נציג ממצאים מדהימים על מעורבות הקרן החדשה בבחירות המקומיות בישראל. הקרן החדשה שמה את השנאה בין חילונים ודתיים בראש סדר העדיפויות ואנשיה עושים הכול על מנת לסכסך ולהביא למלחמת אחים. אנחנו כאן לחשוף את האמת ולעצור את המזימה".

מהקרן החדשה לישראל נמסר: "הפורום הציבורי הוא גוף בעל זיקה פוליטית ברורה, שמבקש להשפיע על מערכת הבחירות המוניציפליות על ידי הפצת שקרים על הקרן החדשה לישראל. הקרן החדשה לישראל תפעל בהליך משפטי נגד הפורום הציבורי, שמסית, משקר ועובר על חוק הבחירות".

(עדכון ראשון 19:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully