וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגע וברח בת"א: הנהג שדרס את ארי נשר לא צפוי להיות מואשם בהריגה

24.10.2018 / 4:59

כתב אישום יוגש היום נגד הכדורגלן יצחק אספה, שדרס את ארי נשר בתאונת הדרכים לפני כחודש בתל אביב, אך בגין עבירות הפקרה ונהיגה בשכרות בלבד. בפרקליטות טרם החליטו למי ניתן לייחס את האישום בגרימת מותו - לאספה או לחברו של הנער שהרכיב אותו על האופניים החשמליים

צילום: באדיבות "כאן", עריכה: יאיר דניאל

הפרקליטות תגיש היום (רביעי) כתב אישום נגד שחקן מ.ס אשדוד יצחק אספה בעבירות של הפקרה ונהיגה בשכרות בלבד. בפרקליטות טרם קיבלו החלטה מי גרם לתאונה הדרכים הקטלנית בה נהרג הנער ארי נשר לפני כחודש - אספה או חברו בן ה-16 שהרכיב אותו על האופניים החשמליים.

גורמים המעורים בחומרי החקירה ובהתנהלות המשפטית בתיק אישרו לוואלה! NEWS כי התקבלה החלטה רק בנוגע לשני סעיפים בהגשת כתב האישום.

עוד בוואלה! NEWS:
אימונים נגד חטיפות וקרב בשטח צפוף: סופם של מטוסי הקומנדו
2,400 שנה במצולות: אותרה הספינה הטרופה העתיקה ביותר בעולם
אחרי חשיפת וואלה! NEWS: נתניהו בולם את "חוק החסינות"

טענות המשטרה התקבלו - ביהמ"ש קיבל את ערר המשטרה והחזיר למעצר בית את הכדורגלן שדרס למוות נער וברח מהמקום. תאגיד כאן
יואשם בהפקרה ונהיגה בשכרות בלבד. אספה, שלשום/תאגיד כאן

בית המשפט המחוזי בתל אביב קיבל שלשום את ערעור המשטרה בנוגע לאספה והחזיר אותו למעצר בית. בית המשפט החליט לשחררו בתנאים מגבילים ממעצר הבית שלו, זאת למרות שהמשטרה ביקשה להאריך את מעצר הבית בעוד כמה ימים.

בדיון ציין חוקר המשטרה צביקה מוזס כי אספה טוען כי אינו זוכר מה אירע בליל התאונה, וכי הוא מכחיש כל קשר. אספה עומת עם העדים, חבריו הטובים, והטיח בדיון כי חבריו משקרים. עוד הוסיף החוקר כי אספה אמר בחקירתו כי הוא נמלט לכיוון רחוב אביגדור, שם היה אמור לבלות עם חבריו, ומשם הם נסעו לזירת התאונה לראות מה אירע בה. עם זאת, הדגיש חוקר המשטרה, עדויות חבריו עדיין נבחנות על ידי הפרקליטות.

עוד באותו נושא

הערעור התקבל: דורסו של הנער ארי נשר לא ישוחרר ממעצר בית

לכתבה המלאה
ארי נשר במדי מד"א כשהיה מתנדב בארגון. מד"א, מד"א
טרם התקבלה ההחלטה מי יואשם בהריגתו. נשר/מד"א, מד"א

אמו של הנער החשוד אמרה בסוף השבוע על ההחלטה להגיש כתב אישום נגד בנה היא "החלטה שערורייתית ומבישה של הפרקליטות". האם האשימה את גיא גורן, הממונה על תיק התאונה מטעם פרקליטות, שהוא "סגר את התיקים לרות דוד, רונאל פישר וכעת ליצחק אספה הנהג השיכור והדורס".

עוד הוסיפה כי "הפרקליטות סוגרת תיקים לפושעים אמיתיים ונופלת לקורבנות העבירה. זוהי תופעה שחוזרת על עצמה". היא קראה לגורן ולפרקליט המדינה "לעסוק במבצעי העבירה ולא בקורבנות".

(עדכון ראשון: 19:17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully