וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף הגרלת הלוטו בארה"ב: מי יזכה ב-1.6 מיליארד דולר?

23.10.2018 / 10:20

הסכום הגדול ביותר שיחולק אי-פעם במדינה דחף את התושבים לרוץ לקנות כרטיסי לוטו במכולות השכונתיות. הסיכוי נמוך מאוד - אחד ל-302 מיליון - אך זה לא מונע מהאמריקנים לקוות להיות הזוכים המאושרים

עריכה: ניר חן

ארצות הברית מתכוננת להגרלת הלוטו הגדולה אי פעם: 1.6 מיליארד דולר. פרס זה יחולק בהגרלה שתיערך בלילה שבין שלישי לרביעי (שעון ישראל). בחודשים האחרונים גדל הפרס לאחר שמאז חודש יולי, במשך 25 הגרלות רצופות, לא נמצא זוכה. הפעם האחרונה שזכו בהגרלת הלוטו היה ב-24 ביולי, אז קבוצה של 11 חברים לעבודה שמילאו יחד טופס קטפו את הפרס שעמד אז על 543 מיליון דולר.

הסיכויים לזכות בהגרלת ה"מגה-מיליונס" עומדים על אחד ל-302 מיליון. כדי לזכות בפרס הראשון צריך לנחש חמישה מספרים בין 1 ל-70, ומספר נוסף בין 1 ל-25. מחירו של כל טור הוא שני דולר, וההגרלה נערכת בימים שלישי ושישי, כאשר הכרטיסים נמכרים ב-44 מדינות ובוושינגטון הבירה ואיי הבתולה. ברשתות הטלוויזיה הבהירו כי מדובר בסיכויים הנמוכים פי 80 מהסיכוי להינשך על ידי כריש ופי 400 מהסיכוי להיפגע על ידי ברק, אך הדבר לא מצנן לפי שעה את ההתלהבות.

עוד בעולם בוואלה! NEWS
מבוכה במוזיאון: "המגילות הגנוזות" התגלו כזיוף
הקרב על התקציב: האיחוד האירופי ואיטליה במסלול התנגשות
טראמפ על שיירת המהגרים: זה מצב חירום לאומי, נפסיק את הסיוע לאזור

לקוח קונה כרטיסי לוטו בלוס אנג'לס. AP
רצים לקנות כרטיסים. אזרחים בלוס אנג'לס, אתמול/AP

"החלטתי למלא לוטו לראשונה בחיי השבוע", אמר לוואלה! NEWS סקוט, עובד חברת תרופות תושב וושינגטון הבירה, שהגיע למלא טופס בחנות מכולת שכונתית. "מילאתי ארבעה כרטיסים בשמונה דולר, ולא ידעתי איך למלא אז המוכרת הייתה צריכה להסביר לי", סיפר. "החלטתי לשים את תאריכי הלידה של אמי המנוחה, של הכלב שלי, וגם של עצמי". כשנשאל על הסיכויים הנמוכים לזכות בהגרלה, השיב: "אני מסתכל על זה ככה - זה בסך הכול שמונה דולר. מקסימום נתתי שמונה דולר למישהו אחר".

הזוכים בהגרלה יצטרכו להתמודד עם דילמה לא פשוטה: האם לקבל 905 מיליון דולר במזומן, או להעדיף לקבל את הסכום המלא בפריסה ל-30 שנה. אחת הסיבות לכך שמארגני ההגרלה נוהגים לפרוס את הסכום לטווח ארוך הוא כדי לעודד את הזוכים לא לבזבז את כל הסכום במהירות. מהגרלות עבר נמצא ששליש מן הזוכים בארצות הברית בסופו של דבר פושטים רגל. כך או כך, מן הסכום ינוכו כ-217 מיליון דולר מס פדרלי, ועוד מס של בין עשרות למאות מיליונים של מס מקומי, תלוי במדינה שבה יימצא הכרטיס הזוכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
"סיכוי של פעם בחיים" - תושבי ניו יורק מתכוננים להגרלת הלוטו הגדולה אי פעם: 1.6 מיליארד דולר. אתר רשמי
בדרך להיות הזוכה המאושר? אזרח קונה כרטיס לוטו בפילדלפיה, אתמול/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully