וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע דקירה בחברון: חייל נפצע קל במערת המכפלה; הדוקר נורה

מצה"ל נמסר כי המחבל דקר את החייל סמוך למערת המכפלה, ופצע אותו באורח קל. בתגובה השיב החייל וכוח נוסף שהיה עמו בירי לעבר הדוקר. מדיווחים פלסטיניים עולה כי המחבל מת כתוצאה מהירי

עריכה: תום זואילי ויאיר דניאל

חייל צה"ל נפצע קל הבוקר (שני) בדקירה סמוך למערת המכפלה בחברון. מצה"ל נמסר כי המחבל דקר את החייל סמוך למערת המכפלה, ופצע אותו באורח קל. לאחר מכן כוח נוסף שהיה במקום יחד עם החייל הגיבו בירי, ונטרלו את המחבל. מדיווחים פלסטיניים עולה כי הדוקר נורה למוות.

הפיגוע אירע במהלך סיור שגרתי ביישוב היהודי בחברון, של קצינה וחייל מיחידת התיאום והקישור של המנהל האזרחי. לעברם רץ פלסטיני שאחז בידו סכין, צעק "אללה אכבר" ותקף את השניים. החייל שנכח במקום נאבק במחבל, ונפצע באורח קל.

בשבוע שעבר ניסה מחבל לדקור חיילים שהיו בצומת גיתאי, סמוך לברקן שבאזור השומרון. כוחות שהיו במקום ירו בו למוות, ולא היו נפגעים נוספים. לפי כלי תקשורת פלסטיניים המחבל הוא מהכפר הפלסטיני בידיא, הכפר שממנו יצאה עאישה א-ראבי, הפלסטינית שעל פי החשד נהרגה מידויי אבנים בשכם.

עוד בוואלה! NEWS:
הממשלה צפויה לאשר פינוי בסיס צה"ל בחברון לטובת בניית יחידות דיור
לאחר מאבק ממושך במחלה: עורך הדין יעקב וינרוט הלך לעולמו בגיל 71
המצוד אחר המחבל נמשך: "אישורי העבודה של פלסטינים ייפגעו"

פיגוע דקירה בחברון. ציפי שליסל, תצפית TPS
זירת הפיגוע בחברון/תצפית TPS, ציפי שליסל

ראש מועצת שומרון יוסי דגן אמר בתגובה כי "ערנות החיילים והחתירה למגע הצילה חיים ומנעה פיגוע, אנו מחזקים את חיילי צה"ל". עוד הוסיף כי שוחח עם הקצינים בשטח, וקיבל תדריך על המצב. "ההתיישבות בשומרון תמשיך לגדול להתרחב ולשגשג, אנחנו ביחד ננצח את הטרור ונבנה את ארץ ישראל שוחחתי".

(עדכון ראשון 10:42)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully