וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשוד בפגע וברח באשקלון: "נתפס ללא רישיון ארבע פעמים"

21.10.2018 / 13:46

בית משפט השלום האריך עד יום חמישי את מעצרו של נהג האופנוע שהסגיר את עצמו למשטרה יומיים אחרי שפגע ביגאל סעדון במושב ברכיה שבאזור אשקלון. עורך דינו: "הוא איננו זוכר מה קרה לו, הוא הובל לבית החולים כשהכרתו מעורפלת"

צילום: שי מכלוף, עריכה: ניר חן ויאיר דניאל

הצעיר החשוד בהריגתו ובהפקרתו של יגאל סעדון בתאונת הפגע וברח באזור אשקלון נתפס נוהג ללא רישיון ארבע פעמים - כך נודע היום (ראשון) בדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בעיר. החשוד, צעיר בן 23, פגע בסעדון ביום שישי בעת שרכב על אופניים חשמליים בשביל השטח במושב ברכיה והבוקר הסגיר את עצמו הבוקר למשטרה. מעצרו הוארך עד ליום חמישי.

עוד בוואלה! NEWS:
כשרבין פיתח נחישות, וקירב את שלושת הקליעים בכיכר
בגלל העומס ברכבת: נוסעת התעלפה - פקח הגיע רק אחרי 15 דקות
רגב מתייצבת לצד יאיר נתניהו: "אופירה אסייג אישה רעה"

רוכב אופניים חשמליים כבן 50 נהרג ליד מושב ברכיה שליד אשקלון, חשד לתאונת פגע וברח. דוברות המשטרה,
זירת התאונה בה נהרג יגאל סעדון/דוברות המשטרה

נציג המשטרה בדיון ביקש מבית המשפט להאריך את מעצרו של הנהג בשמונה ימים. "ביום שישי האחרון נמצאה גופתו של קורבן בשביל חקלאי באזור, כל הסימנים בזירה מצביעים על תאונת דרכים. בשעות הלילה התייצב החשוד ואמר כי הוא גרם לתאונה, מסר גרסה שקושרת אותו לתאונה, יש בגרסה שלו כרסום באחריות שלו לתאונה, ובשל כך יש המון פעולות שנצטרך לבצע מבקשים להאריך את מעצרו בשמונה ימים", אמר הנציג, "המשיב הסגיר עצמו וחסך זמן יקר של חקירה, אבל יש נגדו חשדות כבדים של הריגה, הוא בלי רישיון, ונתפס ארבע פעמים ללא רישיון".

עו"ד בנימין מלכא, המייצג את החשוד יחד עם עו"ד ינון היימן אמר כי "הגרסה שלו עדיין לא נשמעה, ספק אם היא תשמע היום. מדובר באדם שיערך דיון בהארכת מעצרו בהיעדרו - הואיל והוא נמצא בבית חולים ומקבל טיפול רפואי. הוא הסגיר את עצמו מבית החולים, כי הוא רצה בכל מאודו ניהול הליך תקין של חקירה". לדברי עו"ד מלכא, "אנחנו בראשיתו של תיק שמתחיל בקול תרועה רמה, אך יחד עם זאת לחשוד יש גרסה משלו, הוא דבק בה ומאמין בה. יש רצון, שכל והיגיון בגרסתו של החשוד". הוא הוסיף כי החשוד "איננו זוכר מה קרה, הוא הובל לבית החולים כשהוא פצוע, חבול ומדמם כשהכרתו מעורפלת. יש לכך חיזוקים וראיות, ונוכיח זאת בהמשך".

השופט אבישי כהן אמר כי "מדובר בתאונה קשה. המשיב לא נתפס בזירת האירוע אלא עזב את המקום ובהמשך חיבר נתונים שונים והסגיר עצמו למשטרה. לאחר ששמעתי את טיעוני הצדדים ובשל הרצון לפקח על החקירה, המשטרה מבקשת שמונה ימים, אך אני מבקש לאזן בין היתר בגלל שהצעיר לא התייצב עד יום חמישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully