וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות בקשת המשטרה: החשוד שפגע בארי נשר שוחרר בתנאים מגבילים

21.10.2018 / 10:35

במשטרה מתכוונים לערער על ההחלטה לשחרר את הכדורגלן יצחק אספה. בפרקליטות מחוז תל אביב הוחלט על הגשת כתב אישום נגדו, אך עדיין לא ברור באיזה סעיף. במהלך סוף השבוע הוחלט גם על הגשת כתב אישום נגד חברו בן ה-16 של נשר, החשוד שהרכיב אותו על האופניים

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

(בווידאו: אספה משוחרר למעצר בית, לפני כשלושה שבועות)

הכדורגלן יצחק אספה, הנהג החשוד שפגע בנער ארי נשר ובחברו שרכבו על אופניים חשמליים לפני ארבעה שבועות, שוחרר הבוקר (ראשון) בתנאים מגבילים ממעצר הבית שלו - זאת למרות שהמשטרה ביקשה להאריך את מעצר הבית בעוד מספר ימים. שופט בית המשפט השלום בתל אביב עלא מסארה קבע שאספה יוכל לצאת מביתו בפיקוח של אחד הערבים.

עורך דינו של אספה, כפיר דור, אמר בין היתר בדיון כי "החקירה הסתיימה ביום חמישי והפרקליטות עשויה להגיש כתב אישום רק על הפקרה ולא על גרימת התאונה". הסנגור טען כי מאספה לא נשקפת מסוכנות, "אם ישוחרר ממאסר הבית". בית המשפט קיבל את טענתו. המשטרה הודיעה כי היא מתכוונת לערער לבית המשפט המחוזי כנגד ההחלטה.

עוד בוואלה! NEWS:
טרור על אש נמוכה: כשחמאס מנסה להוכיח שהמצב נמצא תחת שליטה
"הלכתי לקבל טיפול רפואי": החשוד בפגע וברח באשקלון הסגיר עצמו
טראמפ: נפרוש מהסכם בקרת נשק גרעיני עם רוסיה - היא מפרה אותו

יצחק אספה שחקן מ.ס אשדוד החשוד בפציעת שני נערים בתאונה הובא להארכת מעצר. אתר רשמי
אספה בדיון על הארכת מעצרו, לפני מספר שבועות/אתר רשמי

בפרקליטות מחוז תל אביב מתלבטים באיזה סעיף להאשים את אספה, שבדמו נמצא ריכוז אלכוהול גבוה פי חמישה מהמותר לגילו כנהג צעיר מתחת לגיל 24, וטרם התקבלה החלטה סופית בנושא. ייתכן כי יואשם בהריגה, עבירה שדינה הוא עד 20 שנות מאסר. במהלך החקירה גבו החוקרים עדויות מחבריו של אספה, שבילו אתו באותו הלילה במועדון בתל אביב. אספה שוחרר למעצר בית לאחר שמסר לשוטרים את גרסתו, שמרחיקה אותו מהחשדות, וביקש כי תיבדק.

בפרקליטות מחוז תל אביב הוחלט בסוף השבוע על הגשת כתב אישום גם נגד חברו בן ה-16 של נשר, החשוד שהרכיב אותו על האופניים. הוא נפצע בראשו באורח קל בתאונה, והובא לחקירה במשטרה בחשד שעבר על החוק האוסר על הרכבת אדם נוסף על אופניים חשמליים. מסתמן כי הוא יואשם בסעיף של גרימת מוות ברשלנות. פרקליטיו עו"ד דניאל חקלאי ודורון ויגלר טענו כי "הקטין הוא קורבן תאונת פגע וברח ממש כמו ארי ז"ל". הוריו מתחו ביקורת על התנהלות המשטרה, שהשיבה כי היא מחויבת לחקור כל חשד לפלילים. ההערכה היא שבימים הקרובים תתקבל ההחלטה הסופית לגבי כל אחד מהחשודים.

ארי נשר, בנו של אבי נשר. רפי דלויה, מערכת וואלה! NEWS
ארי נשר עם אביו הבמאי אבי נשר/מערכת וואלה! NEWS, רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully