וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות מחאת ארגון המורים: עיצומים בבתי הספר העל-יסודיים

21.10.2018 / 8:03

ארגון המורים הודיע כי לא יתקיימו מבחנים וסיורים לימודיים בשל סירובו של משרד החינוך להחיל את רפורמת "עוז לתמורה" על חינוך המיוחד. "לא ייתכן שהאוכלוסייה החלשה ביותר במדינת ישראל לא תקבל את תוספת השעות של כל התלמידים". המכללות הציבוריות ישבתו לשבוע

בחינת בגרות במתמטיקה, תיכון קריית שרת חולון, מאי 2013. בן קלמר
לא יתקיימו מבחנים או עבודות מכל סוג בתיכונים. תלמידים/בן קלמר

עיצומים יחלו היום (ראשון) בבתי הספר העל-יסודיים במסגרת סכסוך העבודה בין ארגון המורים לבין משרד החינוך. במסגרת העיצומים לא יתקיימו מבחנים או עבודות מכל סוג שהוא, ולא יתקיימו סיורים לימודיים. סכסוך העבודה החל בשל סירובו של משרד החינוך להחיל את רפורמת "עוז לתמורה" בחינוך המיוחד.

יו"ר ארגון המורים, רן ארז, אמר כי "לא ייתכן שהאוכלוסייה החלשה ביותר במדינת ישראל לא תקבל את תוספת השעות ותנאי הלימוד שלהם זוכים כל תלמידי ישראל, כגון: שעות לימוד פרטניות לתלמידים, שיחות אישיות, שיעורי תגבור לתלמידים חלשים ועוד".

עוד בוואלה! NEWS:
"הלכתי לקבל טיפול רפואי": החשוד בפגע וברח באשקלון הסגיר עצמו
טראמפ: נפרוש מהסכם בקרת נשק גרעיני עם רוסיה - היא מפרה אותו
נתניהו החליט לדחות את פינוי חאן אל-אחמר, ליברמן התנגד

מכללת ספיר. שי מכלוף
מכללת ספיר/שי מכלוף

לטענתו של ארז, "הסכמנו לדחות את העיצומים כדי לא לפגוע בפתיחת שנת הלימודים וזאת בהתאם לבקשת שר החינוך ומנכ"ל משרדו. המתנו מתוך רצון טוב לפתור את הבעיות אך משרד החינוך לא עשה דבר בנושא עד כה ו'זרק' את האחריות על משרד האוצר כאילו מדובר בשתי ממשלות שונות". ארגון המורים הודיע כי אם הצעדים לא יקדמו את המטרה - העיצומים יוחרפו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

"20 אלף סטודנטים לא ילמדו": שביתה במכללות הציבוריות

במקביל, הפורום המתאם של הסגלים הזוטרים במכללות הציבוריות וארגון "כוח לעובדים" ישביתו את הלימודים למשך השבוע. המכללות שיושבתו הן מכללת כנרת, מכללת אחווה, מכללת רופין, סמינר הקיבוצים, מכללת אשקלון, מכללת ספיר והמכון הטכנולוגי חולון. זאת, כחלק מהמשא ומתן להשוואת תנאי העסקתם למקביליהם באוניברסיטאות

שגיא מעיין, מרצה במכללת ספיר וחבר הפורום הזוטר במכללות הציבוריות, אמר כי הוצע לוועד ראשי המכללות "הצעה מיטיבה שיכולה למנוע את השביתה", אך בוועד החליטו להתעלם.

"כנראה ש-20 אלף הסטודנטים שלא ילמדו ממחר לא מטרידים אותם", אמר מעיין. הוא ציין כי תנאי העסקת הסגלים הזוטרים נמוכים ב-40% מעמיתיהם באוניברסיטה. "שר החינוך התפאר במלחמתו בקרטל באוניברסיטאות באמצעות המכללות הפרטיות. לא בכדי בחר שר החינוך להתעלם מהמשבר במכללות הציבוריות - עבורו השכלה גבוהה נקנית בכסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully