וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכבת פגעה בקהל חוגגים בהודו; לפחות 50 בני אדם נהרגו

במשטרה המקומית חוששים כי לפחות 50 בני אדם נהרגו בתאונה שאירעה בפאתי העיר אמריצר שבחבל פנג'אב בצפון-מערב המדינה. ככל הנראה, החוגגים שישבו על המסילה וצפו בחגיגות פסטיבל דתי שנערך במקום לא הרגישו ברכבת המתקרבת בגלל רעש הזיקוקים

רכבת פגעה בקהל חוגגים בפאתי העיר ארמיצר, חבל פנג'אב, הודו. רויטרס
לאחר התקרית פרצה מהומה גדולה במקום/רויטרס

לפחות 50 בני אדם נהרגו לאחר שרכבת התנגשה היום (שישי) במהירות גבוהה בקהל של חוגגים בחבל פנג'אב שבצפון-מערב הודו- כך דווח בתקשורת המקומית. ככל הנראה, הנוסעים שישבו על פסי המסילה לא שמעו את הרכבת המתקרבת בגלל רעש הזיקוקים ששוגרו לאוויר במהלך פסטיבל הינדי שנערך במקום.

"האנשים ישבו על המסילה בפאתי העיר אמריצר וצפו בשריפת בובות כחלק מפסטיבל דושרה, כשרכבת נוסעים פגעה בהם", אמר קצין משטרה לסוכנות רויטרס. זהו פסטיבל דתי הינדי הנחגג בכל רחבי המדינה. עד ראייה כי סיפר לסוכנות הידיעות אי-פי כי הרכבת לא שרקה כשהתקרבה אל החוגגים.

עוד ידיעות מהעולם בוואלה! NEWS
בשל השיחות עם צפון קוריאה: ארה"ב והדרום ביטלו עוד תרגיל צבאי
דיווח: מלך סעודיה דחק את יורש העצר מטיפול בפרשת חאשוקג'י
50 שנה לצילום האיקוני של המאה ה-20. וואלה! גלובל

רכבת פגעה בקהל חוגגים בפאתי העיר ארמיצר, חבל פנג'אב, הודו. רויטרס
מעל 60 פצועים פונו לבתי חולים. זירת התאונה, היום/רויטרס

לאחר התאונה, שאירעה באזור העיר אמריטסר, פרצה המולה במקום כשהחוגגים האשימו את עובדי הרכבת על שלא נקטו ביותר אמצעי בטיחות לאור הפסטיבל. לפחות 60 פצועים פונו לבתי חולים. זו אחת מתאונות הרכבת הקטלניות ביותר שהיו בהודו בשנים האחרונות. לפני כשנתיים 146 בני אדם נהרגו לאחר שרכבת סטתה מהפסים במזרח המדינה.

ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי הביע צער בחשבון הטוויטר שלו על התאונה. "אני שולח את תנחומיי העמוקים ביותר למשפחות שאיבדו את יקירהם ומתפלל שהפצועים יחלימו במהירות. ביקשתי מהרשויות שיגישו את הסיוע הנחוץ באופן מידי", כתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully