וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תמותו, בוגד": פעילי ש"ס בירושלים נגד התנועה של אלי ישי

18.10.2018 / 13:20

בהקלטות שהגיעו לידי וואלה! NEWS נשמעים פעילי ש"ס בעיר תוקפים בטלפון במילים קשות את פעילי תנועת יחד ורשימת "מאוחדים", שהתמזגו לצורך ריצה משותפת למועצת העיר ירושלים: "למה אתה מצביע 'יחד'? אתה לא מרגיש נבזה?". יו"ר ש"ס בבירה: "אין לנו קשר לפעילים"

עריכה: טל רזניק

מאבקה של תנועת ש"ס ביו"ר לשעבר אלי ישי ובתנועתו "יחד" התעורר מחדש במסגרת הבחירות למועצת העיר ירושלים, כאשר פעילי ש"ס תקפו בשיחות טלפוניות את פעילי "יחד" ורשימת "מאוחדים" - שהתמזגה עם נציגי "יחד" לצורך הבחירות. בהקלטות שהגיעו לידי וואלה! NEWS נשמעים פעילי ש"ס בעיר תוקפים את נציגי רשימת "מאוחדים" בקריאות כגון "הרגתם את מרן", "חיסלתם את ש"ס. יימח שמכם" ועוד.

כך, יו"ר רשימת "מאוחדים", אריה קינג, קיבל השבוע שיחה מפעיל ש"ס שצעק לעברו: "אתה זה שהרסת את ש"ס, הרגת את מרן (הרב עובדיה יוסף -י"א), אתה בוחר ב'יחד', אתה זבל. יימח שמך והלוואי ולא תבחר". כשהפעיל נשאל על ידי קינג אם הוא מצביע ש"ס, השיב הפעיל בחיוב.

עוד בוואלה! NEWS:
פצוע הפיגוע בכניסה לשכם משחזר: "המחבל רכן מעליי ודקר אותי בפנים"
הסעות תלמידים שיאחרו בירושלים ייקנסו ב-1,000 שקלים
"נפלה רקטה בבית ויש שם ילדים": שיחת מד"א על פגיעת הטיל בבאר שבע

וואלה TALK הראיון המרכזי עם אלי ישי ה-6 בפברואר 2018. ראובן קסטרו
יו"ר ש"ס לשעבר ומנהיג תנועת יחד אלי ישי/ראובן קסטרו

בשיחה אחרת שהקלטה ממנה הגיעה לידי וואלה! NEWS, קילל פעיל המפלגה את יונתן יוסף, נציג מפלגת "יחד" ברשימה ונכדו של הרב עובדיה יוסף. "אנחנו מהמטה של ש"ס", פתח הפעיל את השיחה, והאשים את יוסף בכך שהרג את סבו הרב עובדיה יוסף. "למה אתה מצביע 'יחד'? אתה לא מרגיש נבזה? אבא שלך בוכה עליך בשמיים. אתה בוגד, ניתקת עצמך מהשלשלת".

עוד באותו נושא

לא יהיה ראש עיר חרדי בירושלים: ש"ס והליטאים יתמכו בליאון

לכתבה המלאה
יונתן יוסף ואריה קינג, רשימת מאוחדים מימין לשמאל. מטה רשימת מאוחדים, מערכת וואלה! NEWS
יונתן יוסף ואריה קינג/מערכת וואלה! NEWS, מטה רשימת מאוחדים

יוסף אמר בשיחה לוואלה! NEWS כי "התנהגותם האלימה של פעילי ש"ס מוכיחה שוב שהמפלגה התנתקה מדרכו של סבא ופועלת בניגוד לערכים עליהם הוא בנה את התנועה. מישהו מסית את הנערים האלו ומאביס את הציבור בשקרים אודותינו. סבא היה מתבייש בדרך ובהתנהגות של פעילי ש"ס כיום". גורם במפלגת "יחד" הוסיף כי עד כה לא הוגשו תלונות במשטרה לאור זאת ש"היא עסוקה עם ש"ס כבר שנתיים ואין לנו עניין להעמיס עליה עוד, אך אם נחוש מאוימים, נעשה זאת".

פתיחת ביתו של הרב עובדיה לקהל הרחב, ירושלים 23 באוקטובר 2017. נועם מושקוביץ, מערכת וואלה! NEWS
"סבא היה מתבייש בדרך ובהתנהגות של פעילי ש"ס כיום". ביתו של הרב עובדיה יוסף/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ

יו"ר סיעת ש"ס בירושלים צביקה כהן מסר בתגובה: "אין ולא היה לנו קשר לפעילים שאינם מדברים בשפה של בני תורה. תנועת ש"ס נאמנה לדרכו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל ואנו מנהלים קמפיין נקי נטול הכפשות והשמצות". כהן הוסיף כי "יחד עם זאת לרבים מפעילי תנועת ש"ס, כמו גם לעמך בית ישראל, כואב לראות שמשתמשים בשמו ובחותמו של מרן זצ"ל ופועלים נגד מפעליו, כאשר לכולם ברור שש"ס היא מפעל חייו והיא שממשיכה את מורשתו בהנהגת מועצת חכמי התורה".

בבחירות האחרונות לכנסת, זמן קצר לאחר הקמתה של מפלגת "יחד" הארצית, הקימו פעילי ש"ס קו טלפוני שבו השמיעו הודעות נאצה נגד אלי ישי. הפעילים ביקשו ממצביעי ש"ס לפגוע במפגלתו של ישי. "לזרוק לפח מלא שלטים של אלי ישי", נאמר שם, "מי שמצביע לו הוא טיפש מטופש", ועוד. באופן רשמי התנערו במפלגה מההודעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully