וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועמ"ש לקראת הכרעה בתיקי רה"מ: "הדה לגיטימציה נגדי תתעצם"

17.10.2018 / 18:00

אביחי מנדלבליט התייחס הערב בכנס לציון 70 שנה לפרקליט המדינה לחקירות נתניהו. לדבריו, הוא אינו יודע מתי תתקבל הכרעה בתיקים אולם "המאמצים לעשות דה לגיטימציה לעבודת הפרקליטות ולעבודתי יתעצמו". והוסיף כי "תכליתן למנוע החלטה על העמדה לדין"

עריכה: שניר דבוש

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט התייחס הערב (יום רביעי) בכנס לציון 70 שנה לפרקליט המדינה, לחקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו. "פרקליטות המדינה היא גוף ממלכתי", אמר, "עובדיה אינם עושים את מלאכתם לצורך קידום עצמי או מנת להשיא רווחים אישיים, כי אם מתוך רצון ליטול חלק בעשייה המשפטית הציבורית למען המדינה. לכן, זה אך מצער לשמוע לאחרונה אמירות המבקשות לייחס לפרקליט כזה או אחר, או אף לפרקליטות המדינה בכללותה, שיקולים שאינם ממין העניין. אין דבר רחוק יותר מהאמת. זהו הבל הבלים", תקף.

מנדלבליט הדגיש כי הוא מצפה שתהיה תמיכה בפרקליטות המדינה ודחיה בכל תוקף של אמירות נגדה "זאת עם התקרב מועד ההכרעה לדבריו בתיקי החקירה הנוגעים לראש הממשלה".

וואלה! NEWS:
למי יצלצלו הפעמונים: כשישראל תסיר את הכפפות מול חמאס
פרסום ראשון: רוצח שירה בנקי היה מעורב בתקרית נגד קצינת שב"ס
האם שהצילה את ילדיה בבאר שבע: "אין לי בית, לא נשאר לי כלום"

מנדלבליט בלשכת עורכי הדין בתל אביב מצר על הדברים שפורסמו מפיו של מי שהורשע בעבירות שחיתו.10.04.18. עריכה: תום זואילי, מערכת וואלה! NEWS
"לעולם נצעד בדרכו של המשפט". מנדלבליט/מערכת וואלה! NEWS, עריכה: תום זואילי

לפני כשבועיים נחקר נתניהו בפעם ה- 12 במעונו ברחוב בלפור בירושלים על תיקי 1000 ו-2000. בין השאר, החוקרים הציגו בפני נתניהו מידע שהתקבל מיועצו לשעבר ניר חפץ, שחתם על הסכם עד מדינה בפרשת בזק.

היועמ"ש הדגיש כי אינו יכול להודיע עדיין מתי בדיוק תסתיים העבודה בתיקי נתניהו על ידי המשטרה והפרקליטות ומתי תתקבל ההכרעה בהם "אבל אני כן יודע שהמאמצים לעשות דה-לגיטימציה לעבודת פרקליטות המדינה, ולעבודתי שלי כמי שעומד בראש התביעה הכללית, רק ילכו ויתעצמו".

היועמ"ש הבהיר כי המאמצים לעשות דה לגיטימציה לעבודת הפרקליטות ויוזמות אחרות "תכליתן למנוע החלטה על העמדה לדין, ללא קשר לתוצאות החקירה, הם פסולים, בדיוק כמו המאמצים המקבילים להם אשר מבקשים להביא בכל מחיר להחלטה על העמדה לדין, עוד בטרם הסתיימו החקירות, וללא קשר לתוצאותיהן. אני חוזר ומבהיר בפני כל הציבור במדינת ישראל - אנו לעולם נצעד ישר, בדרכו של המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully