וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: רוצח שירה בנקי היה מעורב בתקרית נגד קצינת שב"ס

לוואלה! NEWS נודע כי ישי שליסל שדקר למוות את הנערה שירה בנקי במצעד הגאווה בירושלים לפני שלוש שנים היה מעורב בתקרית נגד קצינה בשירות בתי הסוהר ששהתה בכלא איילון. הרוצח ואסיר נוסף מנעו את כניסתה לטקס בבית כנסת בטענה "לחוסר צניעות" וישפטו על עבירת משמעת

עריכה: יאיר דניאל

פרסום ראשון: ישי שליסל, שדקר למוות את הנערה שירה בנקי במצעד הגאווה בירושלים לפני שלוש שנים, היה מעורב אתמול (רביעי) בתקרית נגד קצינה בשירות בתי הסוהר באגף התורני בכלא איילון בו הוא מרצה את עונשו. לוואלה! NEWS נודע כי שליסל ואסיר נוסף מנעו את כניסתה של הקצינה לבית הכנסת באגף בו התקיים באותה שעה טקס מיוחד.

שליסל טען כי אין לאפשר את כניסתה של הקצינה מהסיבה שכניסת אישה אל בית הכנסת "זה חוסר צניעות". האירוע גרר מהומה ולאחר התערבותו של מפקד הכלא, שליסל יחד עם אסיר נוסף נשלחו לתא המתנה. כעת צפויים השניים להישפט על עבירת משמעת בגין הפרת הסדר וככל הנראה יישלחו לבידוד, בהתאם להחלטה בעניינם.

עוד בוואלה! NEWS:
רקטות נפלו בבית בבאר שבע ומול גוש דן; הרוג בתקיפות צה"ל בעזה
רוסיה: 18 הרוגים ועשרות פצועים במסע ירי בבית ספר בקרים
האם ששלושת ילדיה נרצחו תוקפת: "אפשר למנוע את הרצח הבא"

ישי שליסל – ערב מצעד הגאווה בירושלים 2016. נועם מושקוביץ
"חוסר צניעות". שליסל/נועם מושקוביץ

זהו אינו המקרה היחיד שבו מעורב שליסל מאז החל לרצות את עונשו. לפני כשנתיים הוא הותקף על ידי שני אסירים באגף השמור בכלא. התוקפים היכו אותו בחצר בית הסוהר לעיני אסירים אחרים וגרמו לו לחבלות בפנים. הוא פונה במצב קל לבית החולים אסף הרופא לסדרת בדיקות וקבלת טיפול רפואי.

בראיון שהעניק שליסל מהכלא לוואלה! NEWS חודשים ספורים אחרי רצח שירה בנקי, הוא אמר כי את זמנו בכלא הוא מעביר ב"עבודת השם", כלשונו, והוא מעיד על עצמו כי הוא "לומד בעיקר". האסיר ששוהה איתו בתא סובל מהמגורים במחיצתו בתקופה האחרונה משום שהוא אינו מרשה לו להכניס עיתונים או טלוויזיה. "זה קו אדום אצלי", הסביר והוסיף: "זה במיוחד בשביל שמירה על רוחניות של עצמי, שבחדר שלי לא תהיה טלוויזיה, לא יהיו עיתונים או תמונות תועבה. אם מישהו יכניס עיתון, אני אשלח לשירותים את העיתון. מקווה שלא אצטרך, אבל גם אשבור טלוויזיה".

(עדכון ראשון: 17:24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully