וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע שלישי בשבוע: ניסיון דקירה סמוך לברקן; המחבל נורה למוות

מחבל ניסה לדקור חייל בצומת גיתאי שבשומרון, וכוחות צה"ל ירו בו למוות. בכלי תקשורת פלסטיניים דווח כי המחבל הוא מהכפר בידיא, שממנו יצאה הפלסטינית שנהרגה מידויי אבנים. בחמישי האחרון אירע פיגוע דקירה נוסף בכניסה לשכם ובשבוע שעבר נרצחו שני ישראלים בברקן

עריכה: יאיר דניאל

מחבל ניסה לדקור היום (שני) חיילים שהיו בצומת גיתאי, סמוך לברקן שבאזור השומרון. כוחות שהיו במקום ירו בו למוות. אין נפגעים נוספים. בשלב זה מבוצע תחקיר בשטח. לפי כלי תקשורת פלסטיניים המחבל הוא מהכפר הפלסטיני בידיא, הכפר שממנו יצאה עאישה א-ראבי, הפלסטינית שעל פי החשד נהרגה מידויי אבנים בשכם.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן שנמצא בזירת הפיגוע אמר כי "ערנות החיילים והחתירה למגע הצילה חיים ומנעה פיגוע, אנו מחזקים את חיילי צה"ל". עוד הוסיף כי שוחח עם הקצינים בשטח, וקיבל תדריך על המצב. "ההתיישבות בשומרון תמשיך לגדול להתרחב ולשגשג, אנחנו ביחד ננצח את הטרור ונבנה את ארץ ישראל שוחחתי".

בחמישי האחרון אירע פיגוע דקירה נוסף בכניסה לשכם. מחבל הפלסטיני הסתערעם סכין על אזרח ישראלי ופצע אותו באורח קל עד בינוני. במהלך האירוע, חייל צה"ל שעמד בסמוך אליו פתח לעברו באש. המחבל עלה על רכב פלסטיני ונמלט ללא פגע. אזרחית ישראלית, עוברת אורח, נפצעה באורח קל מרסיסי הירי. המחבל שביצע את הפיגוע נמלט לכיוון העיר שכם כשהוא חמוש בסכין.

עוד בוואלה! NEWS
8,000 ק"מ מירושלים: כשמושב החורף האמיתי יתחיל
שוטר טוב ושקט, אפס תלונות עבר: במח"ש חוקרים את הרצח בנתניה
גיוס, גיור ופונדקאות: מושב החורף ייפתח, והוא עשוי להיות הקצר ביותר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מחבל ניסה לדקור חיילים. זירת הפיגוע בצומת גיתאי, היום/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
כוחות רפואה בזירת הפיגוע, היום/מערכת וואלה, צילום מסך

בשבוע שעבר נרצחו בפיגוע באזור תעשייה בברקן, קים לבנגרונד-יחזקאל וזיו חג'בי, זאת לאחר שהמחבל אשרף אבו-שחה, מהכפר שוויקה שבשומרון, ירה בהם מטווח קצר. המחבל הצליח להימלט תוך דקות אחדות לאחר הירי. כוחות הביטחון ממשיכים במצוד לאיתור המחבל. כחלק מהמצוד סרקו הכוחות את הכפר בו מתגורר. מיפו את ביתו ותחקרו את קרובי משפחתו.

(עדכון ראשון: 12:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
המחבל שביצע את ניסיון הפיגוע לפי כלי תקשורת פלסטיניים/מערכת וואלה, צילום מסך
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully