וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שיירקב בכלא כל החיים": הוארך מעצר השוטר החשוד ברצח בנתניה

מעצרו של החשוד ברצח בנתניה, השוטר מסארשה וואסה, הוארך על ידי בית משפט השלום בחיפה בשבוע. אחיה של הנרצחת סיפר: "לא שמענו על ויכוחים ועל ריבים, זה בא לנו בהפתעה". הנרצחת הובאה למנוחות בבית הקברות "ותיקים" בנתניה

בווידאו: הארכת מעצר לשוטר החשוד ברצח אשתו/צילום: יואב איתיאל, עריכה: יאיר דניאל

בית משפט השלום בחיפה האריך היום (שני) את מעצרו של השוטר החשוד ברצח אשתו בנתניה, מסארשה וואסה. הנרצחת, אנגווץ וואסה בן ה-36, נורתה למוות בראשה בפינת האוכל בדירתה ברחוב נחום בעיר, לעיני שלושת ילדיה - תינוק בן חודשיים ושני ילדים בני שש ושבע מנישואים קודמים. חקירת הרצח מתנהלת במח"ש (המחלקה לחקירות שוטרים) צפון שבפרקליטות המדינה.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של וואסה בעשרה ימים. בהסכמת הסנגור עו"ד ליאור בר-זוהר עם ראש מח"ש צפון חסן סאלח, השופטת מריה פיקוס בוגדאנוב האריכה את המעצר בשבוע. במהלך הדיון הסתיר החשוד את פניו. השופטת שלחה אותו לבדיקה רפואית.

טקדם סנדקא, בת דודתה של אנגווץ המשרתת כקצינה בפיקוד העורף, תיארה את הנרצחת כ"אהובה של הדודים, מאור עיניה של סבתא שלה, ילדה מאוד בוגרת, מטפלת בכולם. אהבה מאוד את ילדיה. הייתה נשמה טובה, ידעה לעשות רק טוב". סנדקא הוסיפה כי "אסון גדול נפל עלינו, שבר בעדה כולה" וכי הם "מקווים שהרוצח לא יראה אור יום ויירקב בכלא כל החיים".

החשוד ברצח אשתו בנתניה וואסה מסארשה. -, אתר רשמי
לא היו תלונות עבר בינו לבין אשתו שנרצחה. השוטר החשוד/אתר רשמי, -

הנרצחת הובאה למנוחות בבית הקברות "ותיקים" בנתניה. מאות בני אדם הגיעו להלוויתה, ובני משפחתה ספדו לה: "אנגווץ היתה אישה טובה ואנרגטית, זו אבדה קשה וטרגדיה קשה, מסכנים הילדים, אף אחד לא יודע מה היה שם בבית".

נציגת הביטוח לאומי בעיר, שם עבדה וואסה ז"ל אמרה: "הגעת אלינו לפני שנתיים, בראיון הקבלה שלך לעבודה נשאלת למה את רוצה לעבוד כאן וענית 'כי אני רוצה לעזור לסייע לאנשים', היית אם למופת, עובדת מנוסה, יפה בפנים ויפה מבחוץ, לא מעכלים שאת לא איתנו יותר".

עוד באותו נושא

חודשיים לפני הרצח, השוטר החשוד כתב לאשתו: "תאריכי ימים, תמיד אוהב אותך"

לכתבה המלאה
הלווית הנרצחת מהתאונה בנתניה 15 באוקטובר 2018. מערכת וואלה! NEWS
"הייתה נשמה טובה, ידעה לעשות רק טוב", הלוויתה של הנרצחת היום בנתניה/מערכת וואלה! NEWS

אנגווץ עלתה לישראל ב-1990 ונישאה לבעלה מסארשה לפני שנה. אחיה אסף מלקמו סיפר כי "היא הייתה מאושרת סביב הלידה, מתחילה פרק חדש". לדבריו, "לא שמענו על ויכוחים ועל ריבים, בא לנו בהפתעה. היא הייתה מאוד חברותית, ידעה את הקשיים של הקהילה. עשייה תמיד הייתה בראש שלה".

לדברי האח, אנגווץ דיברה עם אבא שלה, שגר באשקלון, בסביבות השעה 19:15, כשעתיים לפני הרצח. "האח עלמו חזר מתפילת ערבית, וראה המולה גדולה מחוץ לבית, ומיד התקשר אליי: 'קרה משהו לאחותנו, תגיע מהר'", סיפר. הוא הוסיף כי היא הייתה בקשר טוב עם הגרוש והם טיפלו לסירוגין בילדיהם המשותפים.

החשוד, בעלה מסארשה בן ה-24, שירת במשך שלוש שנים כשוטר סדיר בתחנת קדמה ובשנתיים האחרונות היה שוטר סיור. אתמול הוא התקשר למוקד 100 של המשטרה ודיווח כי הוא הרג את אשתו. השוטרים שהגיעו לזירה עצרו את חברם, אזקו אותו ושמרו עליו במרפסת הדירה בזמן שחובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו פעולות החייאה באשתו בפינת האוכל. שלושת ילדיה נשארו באחד החדרים.

זירת רצח בנתניה 14 אוקטובר 2018. מד"א
זירת הרצח/מד"א

לבסוף נאלצו במד"א לקבוע את מותה של הנרצחת. פרמדיק מד"א, אושרי יצחק, סיפר: "כשנכנסנו לדירה ראינו אישה כבת 30 מחוסרת הכרה, עם סימני אלימות קשים בפלג גופה העליון. ביצענו בדיקות רפואיות בשטח, אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה". הילדים הועברו לטיפול העובדים הסוציאליים ושירותי הרווחה בנתניה.

החשוד נחשב לשוטר טוב ושקט. בין בני הזוג לא היו תלונות עבר והם אינם מוכרים לרשויות הרווחה. לפני כחודשיים הוא בירך את אנגווץ בפוסט בפייסבוק ליום הולדתה. "אשתי היקרה, כשנולדת התברך העולם ביופי מושלם ויום שאמר בורא העולם בלעדיך אין העולם יכול להתקיים", כתב. "אני מברך אותך שתזכי לאריכות ימים, עד מאה ועשרים, אושר ועושר תמיד כל חייך. אוהב אותך".

(עדכון ראשון: (9:28)

אנגווץ וואסה נרצחת נתניה. מתוך פייסבוק, צילום מסך
הנרצחת, אנגווץ וואסה/צילום מסך, מתוך פייסבוק
אנגווץ וואסה נרצחת נתניה. צילום מסך
הנרצחת, אנגווץ וואסה/צילום מסך
הנרצחת בנתניה וואסה אנגווץ. מתוך פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
הנרצחת, אנגווץ וואסה/מערכת וואלה! NEWS, מתוך פייסבוק
הלווית הנרצחת מהתאונה בנתניה 15 באוקטובר 2018. מערכת וואלה! NEWS
הלוויתה של הנרצחת, היום בנתניה/מערכת וואלה! NEWS
הלווית הנרצחת מהתאונה בנתניה 15 באוקטובר 2018. מערכת וואלה! NEWS
"אסון גדול נפל עלינו, שבר בעדה כולה", הלוויתה של הנרצחת, היום בנתניה/מערכת וואלה! NEWS
הלווית הנרצחת מהתאונה בנתניה 15 באוקטובר 2018. מערכת וואלה! NEWS
"לא שמענו על ויכוחים ועל ריבים, בא לנו בהפתעה", הלוויתה של הנרצחת היום בנתניה/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully