וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל פוסט בפייסבוק: נאשם השחית את שער ביתו של אמיר חצרוני

14.10.2018 / 17:23

בערב יום הזיכרון לחללי צה"ל פרסם חצרוני פוסט מעורר סערה בפייסבוק שבו קרא לבני נוער שלא להתגייס. הנאשם, תושב השפלה, השחית את שער הכניסה לביתו וריסס עליו: "חצרוני הזבל". הוא עומד בפני סעיף אישום של היזק בזדון

פרשת השבוע "ויצא" עם רחלי רוטנר ואמיר חצרוני 19/11/15. מערכת וואלה!
לעג לחללי צה"ל. חצרוני/מערכת וואלה!

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (ראשון) כתב אישום נגד שמעון חיון, שבו נטען כי הוא ריסס כתובת נאצה על שער הכניסה לביתו של פרופסור אמיר חצרוני. זאת, בעקבות פוסט שפרסם הפרופסור בחשבון הפייסבוק שלו בערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל.

הרקע לעבירה הוא פוסט שהעלה חצרוני בערב יום הזיכרון ובו קרא לבני נוער שלא להתגייס. דבריו של הפרופסור עוררו זעם רב לאחר שפגעו ברשות הורים שכולים רבים.

בכתב האישום נכתב כי "הפרסום כלל סטטוס בו לעג המתלונן לחללי צה"ל אשר במקום להשתמט משירות צבאי - מצאו את מותם. לצד הפוסט הוצג צילום בו נראה המתלונן מצחקק על רקע קברי חללי צה"ל בהר הרצל".

עוד בוואלה! NEWS:
העליון הקפיא את גירוש הסטודנטית שנאסרה כניסתה לישראל
"קיבל כסף על הרחבת בתי הזיקוק": ח"כ גפני במתקפה נגד יונה יהב. תיעוד
הילדים לא מסתובבים לבד: ארבעת מקרי הרצח שמטלטלים את העיר הצפונית

משפחות וחיילים עולים להר הרצל בערב יום הזיכרון, ירושלים. אפריל 2015. נועם מושקוביץ
קברי חללי צה"ל בהר הרצל/נועם מושקוביץ

מכתב האישום עולה כי חיון, בן 52 ממושב פתחיה שבשפלה, השחית את שער הכניסה לביתו של חצרוני יממה לאחר פרסום הפוסט וריסס עליו את הכיתוב: "חצרוני הזבל". על פי כתב האישום, אותו חיבר עורך הדין אורי ריניצקי מפרקליטות מחוז המרכז, חיון נאשם בעבירה של היזק בזדון.

פרופסור חצרוני מסר: "דעתי הביקורתית מאוד על מדינת ישראל איננה סוד, אך במקרה הזה אני מצדיע לפרקליטות על ההחלטה אמיצה להגיש כתב אישום נגד עבריין אנטי-דמוקרטי, שאפילו התגאה במעשה הבריונות שלו. ההחלטה הזו אומרת את המובן מאלי - הלעג שלי לחללי צה"ל, לדגל ולסמלים הציוניים עליהם גדלנו מוגן על ידי חופש הביטוי. גם בעידן הפשיסטי שנכפה עלינו על ידי ממשלת נתניהו מותר לומר שרק טמבלים הולכים לקרבי ומקריבים את חייהם למען מדינה כושלת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully