וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשו סולחה אחרי הריב המתוקשר: אדלשטיין ורגב נפגשו והתפייסו

14.10.2018 / 14:32

לאחר הריב המתוקשר סביב הנאומים בטקס הדלקת המשואות ביום העצמאות, יו"ר הכנסת ושרת התרבות קיימו פגישה פרטית בה יישבו את המחלוקות. "הותרנו את המחלוקת מאחור ונפעל יחד להצלחת הליכוד"

צילום: יותם רונן, עריכה: תום זואילי

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ושרת התרבות והספורט מירי רגב נפגשו הבוקר (ראשון) בלשכתו בכנסת לראשונה בארבע עיניים מאז הריב על הדלקת המשואות ביום העצמאות האחרון. בהודעה מטעם השניים נמסר כי הם "ליבנו את המחלוקות ביניהם" וקיימו "שיחה נעימה" שבסופה החליטו להותיר את המחלוקת מאחור ולפעול יחד להצלחת הליכוד.

הפיוס בין רגב לאדלשטיין מגיע על רקע היערכותם של השניים לפריימריז בליכוד, במידה והבחירות יוקדמו. ברקע הדברים גם רצונה של רגב להעביר במהירות בכנסת את חוק הקולנוע, שההצבעה עליו נקבעה למחר, וכן לאשר בהליך מזורז את חוק הנאמנות בתרבות בשבועות הקרובים.

עוד בוואלה! NEWS
"עשרות חתכו את הגדר": התצפיתנית שסיכלה את החדירה בעזה משחזרת
64% מהסטודנטים לא מוכנים לשוק התעסוקה: שנת הלימודים האקדמית נפתחת
"כך נראית הדרת נשים": השרים ידונו בהחמרת ענישת משחיתי מודעות

פגישתם של יולי אדלשטיין ומירי רגב , אוקטובר 2018.
יישבו את המחלוקות. אדלשטיין ורגב בפגישתם בכנסת, היום

הוויכוח בין אדלשטיין לרגב על הדלקת המשואות ביום העצמאות האחרון הסעיר את המערכת הפוליטית במשך חודשים. רגב, שהיתה מופקדת על חגיגות ה70, דרשה שראש הממשלה בנימין נתניהו יישא נאום בטקס המרכזי בהר הרצל, למרות שמדובר בטקס שבאופן מסורתי מנוהל על ידי הכנסת ויור הכנסת הוא הנואם המרכזי. אדלשטיין התנגד בתוקף ליוזמה של רגב, ואף איים להחרים את הטקס במידה ונתניהו ינאם בו. אך בסופו של דבר רגב הצליחה לשנות את כללי הטקס ואדלשטיין נאלץ להתפשר ולאפשר לראש הממשלה לנאום באירוע.

רגב נחשבת לאחת הנשים המקורבות ביותר לראש הממשלה ורעייתו, ולאשה החזקה בליכוד. עם זאת, אדלשטיין, יור הכנסת, נחשב לעוצמת מאוד בקרב מתפקדי הליכוד וגורמים פוליטיים העריכו כי מאחורי הפיוס עומדת ההערכה שהבחירות הולכות ומתקרבות וכי רגב מעונינת לישר עם אדלשטיין את ההדורים לפני הפריימריז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully