וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא השטן: אש בקעה מהאדמה, ולאף אחד אין מושג למה או איך זה קרה

15.10.2018 / 8:29

הרגע המלחיץ הזה בארקנסו שבארצות הברית, כשלפתע מתוך בור קטן החלה לבעור אש שהגיעה עד גובה של 3.7 מטר ובערה במשך 40 דקות. השופט המקומי הבהיר משום מה כי לשטן אין שום קשר לכך, אבל למה כן יש קשר?

KY3 NEWS

תושבי העיירה מידוויי שבארקנסו, ארצות הברית, נתקפו בהלה לאחרונה, וקשה מאוד להאשים אותם. זה קרה בשטח פרטי, כשלפתע, בתוך בור קטן באדמה, החלה לבעור אש שהגיעה עד גובה של 3.7 מטר ובערה במשך 40 דקות. למה? איך? מה לעזאזל שם?

אף אחד לא יודע.

"מעולם לא ראיתי משהו כזה, ואני מקווה גם לא לראות משהו כזה בעתיד", אמר לתקשורת המקומית דונלד טאקר, ממערכת הכבאות של העיירה. "אין לי מושג מה זה היה". על פי אדריכל נוף מקומי, הבור הזה לא נפער באותו יום, אלא היה קיים במקום כבר כעשר שנים, והזכיר מעין מחילת ארמדילו. לעומת זאת טען בעל הבית שבו נמצא החור כי לפני שהבחחין באש הבוערת הוא כלל לא ידע שיש שם חור.

עוד בנושא:

צונאמי מפלצתי או נשק סודי? מדענים מנסים לפענח את תעלומת הנחשול הנעלם
אחרי אלפי שנים: האם ארון הברית נמצא באחד מהמקומות האלה?
פחד אלוהים: יצאה החוצה וגילתה בגינה שלה נחש עם שני ראשים

תאוריות שונות ומשונות הועלו, עד כדי כך שהשופט המקומי סיפק את הציטוט המוזר הבא: "לא מדובר במשהו שקשור בשטן, את זה הצלחנו לשלול. הוא לא הגיע ארצה וגרם לשריפה הזאת". טוב, לפחות זה...

החקירות נמשכות, ובינתיים לא ממש העלו דבר מלבד שאף גז טבעי לא נמצא בבור, וגם שבמיכלי הדלק שהיו לא רחוקים מהמקום לא נרשמו דליפות. דגימות אדמה נלקחו למען המשך בדיקות, ואז ניתן היה לקבל פרטים קונקרטיים יותר. נחכה ונראה.

עוד באותו נושא

תעלומת הלהבה הנצחית שבוערת בתוך מפל בניו יורק

לכתבה המלאה

צפו ושיפטו בעצמכם

  • עוד באותו נושא:
  • אש
  • ארקנסו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully