וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחד אלוהים: יצאה החוצה וגילתה בגינה שלה נחש עם שני ראשים

6.10.2018 / 7:25

סטפני לא ציפתה למצוא את הזוחל המלחיץ, הנדיר והארסי הזה בגינה שלה. מסתבר שמדובר בסוג נחש שלא חי הרבה זמן, וקצת מזכיר תאומים סיאמים

נחש עם שני ראשים/J.D. KLEOPFER/WILDLIFE CENTER OF VIRGINIA

לא יודעים מה אתכם, אבל אנחנו די מפחדים מנחשים. גם מכאלה שלאו דווקא ארסיים - עצם המראה של הייצור החלקלק מעביר בנו (ובלא מעט אנשים נוספים) תחושות בהלה כמעט באופן אינסטנקטיבי. אבל אם היינו רואים את הנחש הבא מופיע בחצר שלנו, לא סתם היינו מפחדים - ככל הנראה היינו צורחים ונמלטים למדינה אחרת.

עוד בנושא:

נמסנו פה: חיות נתפסו במצלמה עושות דברים משונים וקורעים מצחוק
כריש מסוכן הגיע לחוף - וכולם ברחו למעט בחורה אמיצה אחת

כן, אתם רואים נכון: מדובר בנחש בעל שני ראשים. האישה שלצערה גילתה אותו היא סטפני, שגרה במדינת וירג'יניה, ארה"ב, שמצאה בגינה שלה את הזוחל המלחיץ. לפי התקשורת המקומית, סטפני מיד צלצלה לרשויות, שמיהרו והגיעו ללכוד את הנחש הארסי (כן, אם שני הראשים לא הספיקו, הרי שהוא גם ארסי). הנחש שנלכד הועבר למומחה נחשים ובקרוב עשוי לעבור למרכז זוחלים. בנתיים נקבע שזהו נחש ראש הנחושת צעיר במיוחד - הוא אמנם ארסי אך קטן יחסית ולא נחשב תוקפני במיוחד.

מדובר בסוג נחש נדיר למדי - בייחוד בטבע. מומחה בפייסבוק טען כי הם לא נוטים לחיות זמן רב, וכי הראש השמאלי משמש כמעין ושט, בעוד השמאלי מפותח יותר בכל הנוגע לאכילה של ממש. על פי נשיונאל ג'אוגרפיק, מדובר במוטציה של הטבע שמזכירה במעט מה שקורה עם תאומים סיאמים.

עוד באותו נושא

לתפוס רילקסססס: גן חיות בפיליפינים מציע מסאז' עם נחש פיתון

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • נחש
  • נחשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully