וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופס! על מה דרך הנשיא טראמפ?

בעת שעלה למטוס הנשיאותי בתום ביקור במיניאפוליס, נצמדה לנעלו של טראמפ פיסת נייר טואלט. ברשתות החברתיות חגגו על הרגע המביך. מי שלא הייתה לצדו היא רעייתו מלניה, שבילתה ביומה הרביעי באפריקה בפארק הלאומי בקניה

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ עולה על המטוס הנשיאותי. אי-פי, AP
דרך על נייר מסתורי ואף אחד לא העיר לו. טראמפ/AP, אי-פי

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ עלה אתמול (חמישי) למטוס האייר פורס 1 כשנייר חשוד דבוק לאחת מנעליו. בסרטון ניתן לראות את הנשיא יוצא מהלימוזינה אל מול המטוס בשדה התעופה הבינלאומי במדינת מיניאפוליס ומטפס במדרגות המטוס עם נייר טואלט, או מפית מלווים אותו בכל צעד. עם זאת, אף אחד מפמלייתו לא העיר לו על רגע המבוכה.

ברשתות החברתיות ניצלו את ההזדמנות להתבדח על חשבון הנשיא. הפרשנית הפוליטית של רשת CNN אנה נבארו פרסמה את הסרטון וכתבה: "מתחילה את היום עם אתנחתה קומית קלה". מגישת תכנית ברשת ABC אבי האנטסמן הביעה אהדה לנשיא וצייצה: "כולנו היינו שם".

עוד בעולם:
על רקע המחאה: נסללה הדרך למינויו של קבנאו לבית המשפט העליון
הרופא שהציל נשים והנערה ששועבדה ע"י דאעש: הפרס ללוחמים בזוועות
יורש העצר הסעודי משיב לטראמפ: אנו לא מקבלים נשק בחינם מארה"ב

צפו ברגע המביך של הנשיא טראמפ

הגברת הראשונה מלניה טראמפ מבקרת בפארק הלאומי בניירובי, קניה 5 באוקטובר 2018. רויטרס, רויטרס
יומה הרביעי באפריקה. מלניה טראמפ בקניה, היום/רויטרס, רויטרס

במקביל רעייתו של הנשיא מלניה טראמפ ביקרה ביומה הרביעי באפריקה בבית יתומים בבירת קניה והמשיכה לפארק הלאומי. הגברת הראשונה נסעה ברכב פתוח וצילמה באמצעות מכשיר האייפון האישי שלה את הזברות, הג'ירפות, הקרנפים וההיפופוטמים. מוקדם יותר השבוע כתב הנשיא בחשבון הטוויטר שלו: "הגברת הראשונה שלנו, מלניה, מצליחה מאוד באפריקה. האנשים שם אוהבים אותה והיא אוהבת אותם. יפה לראות את זה".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully