וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונאת האוטובוסים: בעלי חברת אפיקים הם החשודים במתן שוחד

4.10.2018 / 13:38

שלושת בעלי חברת האוטובוסים שושנה סלע ושני בניה חשודים במתן שוחד לבכיר במשרד התחבורה בתמורה לקבלת קווי הפעלה של החברה שהוקמה בשנת 2008. מעצרם של החשודים הוארך

אוטובוסים של חברת "אפיקים". 23 ביולי 2016. דניאל שרון, מערכת וואלה! NEWS
בית משפט השלום בראשון לציון האריך אתמול את מעצרם של החשודים. אטובוסים של חברת אפיקים/מערכת וואלה! NEWS, דניאל שרון

בעלי חברת האוטובוסים אפיקים הם אלו החשודים במתן שוחד לבכיר במשרד התחבורה - כך הותר היום (רביעי) לפרסום. המשטרה עצרה אמש את בעלי החברה שושנה סלע, שני בניה איתמר וערן סלע. לפי החשדות, הבעלים נתנו שוחד לבכיר בתמורה לקבלת קווי הפעלה של החברה שהוקמה בשנת 2008.

בית משפט השלום בראשון לציון האריך אתמול את מעצרם של החשודים איתמר וערן סלע בשישה ימים ואת מעצרה של שושנה סלע בחמישה ימים. מעצרו של הבכיר במשרד התחבורה הוארך אתמול בשישה ימים. היום בשעה 15:00 יתקיים דיון בבית משפט השלום בראשון לציון בעניינו של הבכיר במשרד התחבורה.

עוד כתבות שפורסמו בוואלה! NEWS
פרסום ראשון: נתניהו חוזר לקדם את העלאת שארית בני הפלשמורה
רוסיה על העברת ה-S-300 לסוריה: מקווים שישראל תפגין כושר שיפוט נכון
בשל המתיחות בעזה: צה"ל הורה על תגבור כוחות בגבול הרצועה

להב 433. ראובן קסטרו
היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית פתחה בחקירת האירוע. משרדי להב 433/ראובן קסטרו

הבכיר, גורם מקצועי מרכזי במשרד התחבורה, פעל לפי החשד כדי להעדיף את חברת אפיקים על פני החברות האחרות והעניק לה כמות רבה של קווים להפעלה בניגוד לחוק. מהמשטרה נמסר כי "במסגרת הלחימה הסדורה נגד עבירות הנוגעות לטוהר המידות ושחיתות ציבורית, ונוכח ראיות אשר העלו חשדות לכאורה לביצוע עבירות נוספות, פתחה היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ) בלהב 433 בחקירה גלויה, בתום פעילות סמויה".

מנכ"ל לשעבר של אחת מחברות התחבורה הציבורית התייחס אתמוך לחקירה והחשדות של בכיר במשרד התחבורה ואמר כי "היו כל הזמן שמועות לגבי אותו בכיר שהיה מקיים מפגשים עם גורמים שונים, לא אתפלא אם במפגשים האלה נסגרו דברים 'מתחת לשולחן'. אישית אני אומר לך שאותי בכלל הפתיע שאותו בכיר הגיע לאן שהגיע ונשאר בתפקיד כל כך הרבה זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully