וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החגים הסתיימו: נתניהו ייחקר ביום שישי פעם נוספת בתיקי 1000 ו-2000

2.10.2018 / 19:43

חוקרי יחידת להב 433 צפויים להתייצב שוב במעונו של ראש הממשלה ברחוב בלפור, זאת למטרת חקירת השלמה בשתי הפרשות. החקירה צפוייה להימשך כמה שעות

עריכה: איתי עמרם

(בווידאו: חקירות נתניהו בפרשת בזק)

ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי להיחקר ביום שישי פעם נוספת בתיק 1000 ובתיק 2000. מדובר בחקירת השלמה בשתי הפרשות והיא צפויה להימשך כמה שעות.

נתניהו נחקר בפעם הקודמת במהלך חודש אוגוסט, אז בתיק 4000 המכונה פרשת בזק במשך כארבע שעות. חוקרי המשטרה והרשות לניירות ערך הגיעו לביתו של ראש הממשלהלחקירתו השמינית בתיק זה והציגו לו עדויות וממצאים חדשים שנאספו. היום נחקר פעם נוספת גם בעל השליטה בחברת בזק ויו"ר הדירקטוריון שלה לשעבר, שאול אלוביץ'. גם נהגו נדרש לחדר החקירות ושם מסר עדות פתוחה בפרשה.

עוד בוואלה! NEWS:
בשל הפרת הסכם: ארה"ב מאיימת להשמיד טילי שיוט שמפתחת רוסיה
ראש ממשלת מלזיה: ליהודים יש אף ארוך, הם אשמים בבעיות במזה"ת
ההתרברבות שפגעה באמינות: טענות נתניהו לא יביאו כל תועלת ביטחונית

ראש הממשלה, בנימין נתניהו במהלך ישיבת הממשלה השבועית בלשכתו בירושלים 16 בספטמבר 2018. רויטרס
חקירה נוספת ביום שישי. נתניהו/רויטרס

מטעמו של ראש הממשלה נמסר כי אחרי החקירה הוא "בטוח שתיק 4000 קרס סופית" וכי "הנתונים מוכיחים באופן חד משמעי שהסיקור על נתניהו בוואלה! NEWS בתקופת אלוביץ' נותר שלילי כפי שהיה כשוואלה! NEWS היה בבעלותו של עמוס שוקן, ולא השתנה כהוא זה כשנתניהו נהיה שר תקשורת".

לפני כחמישה חודשים העריכו גורמים במשרד המשפטים כי לקראת סוף השנה יחליט היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, אם להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. הכוונה היא גם לתיקים 1000 ו-2000, שבהם כבר הוגשו המלצות המשטרה, וגם לתיק 4000 שעדיין נחקר. כמו כן, נשקלת אפשרות לאחד את ההחלטה בתיקים, כלומר לא לקבל החלטה לגבי כתב אישום באף תיק עד שניתן יהיה להכריע בכל השלושה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully