וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש ממשלת מלזיה: ליהודים יש אף ארוך, הם אשמים בבעיות במזה"ת

2.10.2018 / 14:12

מאהאטיר מוחמד, שהואשם במשך עשרות שנים באנטישמיות, טען כי הבעיות במזרח התיכון החלו בגלל ישראל, "אבל אי אפשר להגיד זאת". ראש הממשלה בן ה-93 גם טען שארבעה מיליון יהודים נרצחו בשואה, ולא שישה

ראש ממשלת מלזיה, מאהאטיר מוחמד נושא דברים במפגש שאלות ותשובות בנושא  "עתיד הדמוקרטיה באסיה"  בלונדון 1 באוקטובר 2018. AP
ראש הממשלה הוותיק בעולם. מאהאטיר, אתמול/AP

ראש ממשלת מלזיה מאהאטיר מוחמד אמר היום (שלישי) כי ליהודים יש "אף ארוך" והאשים אותם ביצירת בעיות במזרח התיכון. מאהאטיר בן ה-93, שבמאי הפך לראש הממשלה המבוגר ביותר בעולם עם תחילת הקדנציה השנייה שלו, הואשם במשך עשורים רבים באנטישמיות בשל התבטאויותיו.

"אם אתה צריך להיות כן, אז הבעיות במזרח התיכון החלו עם הקמת מדינת ישראל. זאת האמת, אבל אני לא יכול לומר זאת", אמר ראש ממשלת מלזיה בריאיון לרשת BBC. מאהאטיר הטיל גם ספק במספרים ההיסטוריים של השואה, וטען כי ארבעה מיליון יהודים נרצחו, ולא שישה.

כשנשאל מדוע הוא תיאר את היהודים כבעלי אף ארוך בספרו "הדילמה המלאית", הוא אמר: "יש להם אף ארוך. רבים אומרים שלמלאים יש אף שמן. אנחנו לא מתנגדים, אנחנו לא יוצאים למלחמה בגלל זה".

בשבוע שעבר, במהלך נאומו בעצרת הכללית של האו"ם בניו יורק, אמר מנהיג המדינה בעלת הרוב המוסלמי כי העולם "מעניק פרסים" לישראל על כך שהיא מפרה את החוק הבינלאומי ומבצעת פעולות טרור נגד הפלסטינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully