וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השמועה על האסון עברה מפה לאוזן": שני גברים מתו במסיבת טבע

1.10.2018 / 17:28

שלושה גברים התמוטטו במסיבה בלהבות הבשן, בהם גבר בן 55 שמותו נקבע במקום ובן 27 שמת בבית החולים. צעיר נוסף בן 20 שנפגע באורח בינוני. ההערכות הן כי השלושה התמוטטו מצריכת יתר של סמים

צילום: אסלן אבגנה

טרגדיה במסיבת הטבע - עדכונים אחרונים:

-המסיבה התקיימה בפסטיבל "נוורלנד" בלהבות הבשן ברישיון
-גבר בן 55 התמוטט בזמן שרקד ומת במקום
-שניים נוספים התמוטו ופונו לבית החולים
-אחד מהם, בן 27, מת כעבור כמה שעות
-החוגגים המשיכו לרקוד מבלי שידעו על הטרגדיה, והם למדו עליה מהתקשורת

שני גברים התמוטטו ומתו היום (שני) במסיבת טבע בלהבות הבשן. אחד מהם, גבר בן 55, התמוטט בזמן שרקד ומת במקום. גבר נוסף, בן 27 מקריית שמונה, הובהל לבית החולים זיו שבצפת כשהוא במצב קשה ובהמשך נקבע מותו. צעיר בן 20 הובא גם הוא אל בית החולים כשמצבו בינוני. נסיבות המקרים נבדקות.

המסיבה בפסטיבל "נוורלנד" התקיימה ברישיון, וצוותי רפואה נכחו באירוע. עולה חשד כי הגברים התמוטטו בעקבות צריכת יתר של סמים. צעירה נוספת בת 20 הובאה לחדר המיון במצב קל-בינוני, לאחר שנפלה ונחבלה בפניה.

החוגגים המשיכו לרקוד מבלי שידעו על הטרגדיה, והם למדו עליה מהתקשורת, רק אחרי שיצאו מהמקום. רז, שעבדה באחד הדוכנים שפעלו בפסטיבל, סיפרה לוואלה! NEWS כי "הייתה אוירה סבבה. לא היה נראה שיש בעיות. לא היה לי מושג וגיליתי עכשיו בחדשות".

עוד בוואלה! NEWS
בתגובה לפיגוע במצעד הצבאי: איראן תקפה חמושים בסוריה
"גופות רבות מתחת להריסות": באינדונזיה מנסים למצוא ניצולים
לאחר איומי טראמפ: ארה"ב, קנדה ומקסיקו חתמו על הסכם סחר חדש

מסיבת טבע בלהבות הבשן. מערכת וואלה! NEWS
מסיבת טבע בלהבות הבשן, היום/מערכת וואלה! NEWS

"זה עצוב. לא הודיעו שום דבר ברמקולים אבל השמועה על האסון עברה מפה לאוזן", סיפר לוואלה! NEWS מתן לוונברג, בן 34 מרמת גן. "שמענו מאנשים באוהל לידנו ואחר כך בדקנו וראינו גם שכתוב באינטרנט. זה מבאס נורא לחשוב שמישהו בא ליהנות ואיבד את החיים. מרגיש שזה יכול לקרות לכל אחד. אנשים שבאים למסיבות כאלה חייבים לשמור על עצמם, לא לבוא לבד, לא להגזים בסמים ולשתות המון מים. יש לא מעט דרכים לסיים מסיבה כזאת, הכי טוב לסיים שכולם בריאים ושלמים"

לוונברג, שנמצא במסיבה בחבורה של שמונה חברים ואחים מחיפה ומבני דרור, אמר: "היו צעירים, מבוגרים וגם משפחות עם ילדים. זה לא סוד שבמסיבות כאלה כמו בכל מקום יש גם סמים, אבל זה בכלל לא באשמת המארגנים. יש אנשים שמנצלים אירוע יפה כזה ולוקחים אותו למקומות לא נכונים". הוא הוסיף: "זו הפעם השנייה שלי בנוורלנד, הייתי גם ב-2016 והאירוע תמיד מנוהל ומאורגן כמו שצריך. הייתי בפסטיבל כזה בפורטוגל וזה קורה גם שם".

מסיבת טבע בלהבות הבשן - 1 באוקטובר 2018. אסלן אבגנה, מערכת וואלה! NEWS
המסיבה בלהבות הבשן/מערכת וואלה! NEWS, אסלן אבגנה

מהמועצה האזורית גליל עליון נמסר כי בהנחיית המשטרה תיסגר המסיבה בה השתתפו כעשרת אלפים איש, והייתה אמורה להימשך עד שעות הערב. "לא יתקיימו יותר מסיבות טבע אצלנו", אמר ראש המועצה האזורית גליל עליון גיורא זלץ. "החלטנו על כך לפני שלושה שבועות, אבל למסיבה הזו נתנו כבר רישוי קודם, ולכן התאפשר קיומה. במשך תקופה ארוכה התלבטנו".

"ראינו שבאירועים האלה יש שימוש בסמים ובנוסף לרעש ולמטרדים האחרים הם אינם מתאימים לסביבה הכפרית הפסטורלית והתיירותית שלנו", אמר זלץ.

בתחילת חודש ספטמבר עצרה המשטרה חשוד בתקיפת שוטרים במסיבת טבע שהתקיימה סמוך לרנתיס. במהלך המסיבה פונו שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם לבית החולים בילינסון, אחד מהם במצב קשה, לאחר שהתמוטטו כשעל פי החשד נטלו מנת יתר של סמים.

סייעה בהכנת הכתבה: רויטל בלומנפלד

(עדכון ראשון 12:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully