וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל לשתף פעולה עם החוקרים: הוארך מעצרו של החשוד בתאונה בת"א

30.9.2018 / 11:14

לאחר שישה ימים בהם שמר על שתיקה מסר יצחק אספה, שחקן קבוצת הכדורגל מ.ס אשדוד, את גרסתו לתאונה. מעצרו של הכדורגלן החשוד בדריסתו למוות של הנער ארי נשר הוארך בשלושה ימים. החשד נגד אספה הפך להריגה והפקרה ודינה עד 20 שנות מאסר

צילום: יותם רונן, עריכה: איתי עמרם

בבית משפט השלום בתל אביב הוארך היום (ראשון) מעצרו של יצחק אספה, שחקן קבוצת הכדורגל מ.ס אשדוד, החשוד בדריסתו למוות של הנער ארי נשר, ובבריחה מזירת התאונה בתל אביב. השופט איתי הרמלין האריך את מעצרו בשלושה ימים, בהסכמת עורך דינו. אספה, שעד כה שמר על שתיקה בחקירה, מסר לשוטרים את גרסתו שמרחיקה אותו מהחשדות נגדו וביקש כי תיבדק.

בסוף השבוע החליף אספה את סנגורו, ומינה את עורך הדין כפיר דור, אחד המשפטנים המובילים בישראל בתחום התעבורה. מהחקירה עלה כי שני הנערים לא חבשו קסדות כפי שמחייב החוק, וכי ייתכן שאם היו נוקטים באמצעי הזהירות יכולה הייתה הפגיעה להיות מתונה יותר. עם זאת, בתיעוד התאונה נראה אספה שאינו שומר על מרחק בטוח, ופוגע בשניים.

עוד בוואלה! NEWS:
832 הרוגים בצונאמי באינדונזיה; חיפושים אחר ניצולים בהריסות
הגשם מגיע: מזג אוויר חם מהרגיל - וחשש משיטפונות | תחזית
"כך נראית מדיניות שהיא כישלון": בנט מחדש את המתקפה על ליברמן

יצחק אספה שחקן מ.ס אשדוד החשוד בפציעת שני נערים בתאונה הובא להארכת מעצר. אתר רשמי
אספה בדיון הארכת מעצרו, אתמול/אתר רשמי

לאחר שנקבע מותו של נשר, שנפצע באורח קשה בתאונת הפגע וברח בשדרות רוקח, החשד נגד אספה הפך להריגה והפקרה. בדמו של אספה נמצא ריכוז אלכוהול גבוה פי חמישה מהמותר לגילו כנהג צעיר, מתחת לגיל 24. החמרת העבירה להריגה דינה עד 20 שנות מאסר.

במשטרה מבקשים לבצע שורה של פעולות חקירה נוספות על מנת לגבש הראיות באשר לעובדה כי אספה היה תחת השפעת אלכוהול בטרם התרחשות התאונה. בין היתר גבו החוקרים עדויות מחבריו של אספה, שבילו איתו באותו הלילה במועדון בתל אביב. החוקרים עשויים במהלך השבוע לבצע עימותים בין אספה לכמה מחבריו.

עוד באותו נושא

העדות מהחברים והאלכוהול במועדון: נמשכת חקירת דריסת הנער בת"א

לכתבה המלאה
ארי נשר במדי מד"א כשהיה מתנדב בארגון. מד"א, מד"א
הלווייתו תתקיים היום, ארי נשר/מד"א, מד"א

הלווייתו של הנער בן ה-17 שנהרג בתאונה, ארי נשר, תתקיים היום בשעה 12:00 בבית העלמין במושב אודים. משפחתו הסכימה לתרום את איבריו ובימים האחרונים הושתלו בגופם של חמישה בני אדם.

ארי נהג להתנדב במד"א והשאיר רושם רב על חברי הארגון. מנכ"ל הארגון מסר כי "קיבלנו במד"א בצער רב את הבשורה הקשה, העובדים, המתנדבים והנהלת מד"א מחבקים ברגעים קשים אלו את משפחת נשר. ארי היה מלח הארץ וניכר עליו החינוך לנתינה שקיבל בביתו, הוא היה נער מיוחד שבמעשיו נתן דוגמא אישית מה היא התנדבות כשבמקביל ללימודיו התובעניים לא ויתר והקדיש מזמנו גם להתנדבות למען הצלת חיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully