וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדות מהחברים והאלכוהול במועדון: נמשכת חקירת דריסת הנער בת"א

30.9.2018 / 4:40

המשטרה תבקש להאריך את מעצרו של יצחק אספה בחמישה ימים נוספים בחשד להריגה והפקרה, על מנת להמשיך בחקירת ליל האירוע. במהלך השבוע צפויים להתבצע עימותים בין אספה לחבריו

יצחק אספה שחקן מ.ס אשדוד החשוד בפציעת שני נערים בתאונה הובא להארכת מעצר. אתר רשמי
הובא להארכת מעצר. יצחק אספה שלשום/אתר רשמי

המשטרה תבקש היום (ראשון) להאריך בחמישה ימים נוספים את מעצרו של שחקן הכדורגל של מ.ס אשדוד יצחק אספה החשוד בהריגת הנער ארי נשר בן ה-17 בתאונת דרכים בשבוע שעבר בתל אביב. בסוף השבוע החליף אספה את סנגורו ומינה את עורך הדין כפיר דור, אחד המשפטנים המובילים בישראל בתחום התעבורה. הארכת המעצר תהיה בהסכמת הסנגור ואישור השופט רועי פרי.

מהחקירה עלה כי שני הנערים לא חבשו קסדות כפי שמחייב החוק, וכי ייתכן שאם היו נוקטים באמצעי הזהירות יכולה הייתה הפגיעה להיות מתונה יותר. עם זאת, בתיעוד התאונה נראה הנהג שאינו שומר על מרחק בטוח, ופוגע בשניים. אספה שותק בחקירתו ומסרב לשתף פעולה עם חוקריו.

עוד בוואלה! NEWS:
מת מפצעיו בנו של אבי נשר שנפצע קשה בתאונת הפגע וברח בתל אביב
"מתוך אחריות": רחל עזריה הודיעה על הסרת מועמדותה לראשות י-ם
אישה דיווחה על "גבר זר שדקר את בן זוגה" - ונעצרה בחשד למעשה

ארי נשר תום נשר הילדים של אבי נשר. רועי בר,
ארי נשר ואחותו תום/רועי בר

לאחר שנקבע מותו של נשר, שנפצע באורח קשה בתאונת הפגע וברח בשדרות רוקח, החשד נגד אספה הפך להריגה והפקרה. בדמו של אספה נמצא ריכוז אלכוהול גבוה פי חמישה מהמותר לגילו כנהג צעיר, מתחת לגיל 24. החמרת העבירה להריגה דינה עד 20 שנות מאסר.

במשטרה מבקשים לבצע שורה של פעולות חקירה נוספות על מנת לגבש הראיות באשר לעובדה כי אספה היה תחת השפעת אלכוהול בטרם התרחשות התאונה. בין היתר גבו החוקרים עדויות מחבריו של אספה, שבילו איתו באותו הלילה במועדון בתל אביב. החוקרים עשויים במהלך השבוע לבצע עימותים בין אספה לכמה מחבריו.

עדכון ראשון: 21:59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully