וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חוזר הביתה": הבשורה שקיבלו חבריו של החייל הבודד שחלה בסרטן

29.9.2018 / 14:16

חבריו לצוות של מנחם גורדון יצאו למשימה מורכבת של גיוס 200 אלף שקלים עבור טיפולים למחלת הסרטן בה חלה. כעת זכו לקבל ממנו הודעה מרגשת: "הטיפול עבד וכל הסרטן נהרג". בקרוב ישוב גורדון לישראל - ויינשא לארוסתו

אתר רשמי

שלושה חודשים אחרי שפורסם בוואלה! NEWS סיפורו של הצוות מצנחנים שהתגייס למען חייל בודד החולה בסרטן, קיבלו שלשום (חמישי) חבריו של מנחם גורדון את הבשורה שלה הם פיללו. גורדון, שעלה לארץ ושירת כלוחם כחטיבה, גילה את המחלה הנדירה רגע לפני שהחליט להינשא לבחירת ליבו. למרות שכבר השתחררו מהשירות, "צוות מנדל" יצא למשימה מורכבת - להשיג עבורו 200 אלף שקלים עבור טיפולים בניו יורק.

אחרי שבועות מדאיגים הם קיבלו את ההודעה הבאה: "מועדים ושמחה חבר'ה, היום ראיתי את האונקולוג שלי, ואתמול את המנתח. ברוך השם אמרו שאני לא צריך עוד ניתוחים, ובשנים הקרובות אני בהשגחה כי תמיד יש סיכוי שיש משהוא מיקרוסקופי שהם לא רואים אבל הטיפול עבד וכל הסרטן נהרג. אני צריך להישאר כאן עוד חודשיים לבדיקות, אבל ברוך השם זהו".

בחודשים הקרובים צפוי גורדון להישאר בארצות הברית לצורך מעקב רפואי, ובהמשך הוא וארוסתו רוחמה ישובו לישראל ויינשאו כפי שתכננו.

עוד בוואלה! NEWS:
תאונה של מאה מיליון דולר: התרסקות ראשונה של מטוס ה-F-35
בכיר בחמאס באיום לאבו מאזן: "היזהר מכל פעולה חדשה נגד עזה"
נתניהו: "אסתכל בראש פתוח על תכנית השלום של טראמפ"

ההודעה ששלח חייל הצנחנים הבודד מנחם גורדון לחבריו אחרי שניצח את הסרטן. באדיבות "צוות מנדל", מערכת וואלה! NEWS
ההודעה המרגשת ששלח גורדון לחבריו לצוות/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות "צוות מנדל"

מנחם גורדון עלה לבדו ארצה לפני חמש שנים מארצות הברית ושירת בגדוד 890 של צנחנים. לאחר שהשתחרר מהצבא הוא פגש את רוחמה והשניים התארסו. זמן קצר לפני החתונה הוא ניגש לבדיקות בעקבות גידולים שהחל להרגיש בצווארו. הרופא בישר לו כי הוא חולה בסרטן נדיר, שמופיע בדרך כלל באשכים אך אצלו גידולים אלו הופיעו בחזה. בני הזוג חלמו על חתונה, בית וילדים אך מסלול חייהם השתנה מבלי היכר לכדי מלחמה קיומית על חייו של מנחם. לאחר מארבים, מעצרי מחבלים ונטרול פיגועים רבים יחדיו, לוחמי הצוות התגייסו לעזרת חברם.

אופק פרץ שהייתה מש"קית הת"ש של גורדון כתבה אז בפייסבוק שלה, "מנחם שירת כשנתיים וחצי בגדוד כחייל בודד - הוא התמודד עם קשיים, למד על צבא, הפך לישראלי והכיר חברים לכל החיים. הוא ספג ציונות ואהבת המולדת ואלה תרמו לרצון העז להקים פה את משפחתו. 200 אלף שקלים - זה הסכום שיכול להציל את החיים של מנחם", כתבה פרץ באתר גיוס המונים שפתחו חבריו ל"צוות מנדל". לדבריה, "מה זה אומר להציל את החיים שלו? מנחם טס לעבור את הטיפולים בניו יורק - לאחד המקומות הבודדים בעולם שיודע להעניק את הטיפול לסוג הסרטן הנדיר שיש לו".

עוד באותו נושא

"תורנו לשמור עליו": הצוות התגייס למען הלוחם הבודד שחלה בסרטן

לכתבה המלאה
מנחם גורדון חייל בודד שאובחן בסרטן. מערכת וואלה! NEWS
גורדון וחבריו לצוות בגדוד 890 של הצנחנים/מערכת וואלה! NEWS

חברו הטוב של גורדון דניאל גבאי סיפר כי "ישנו באותו חדר, מיטה ליד מיטה. מנחם תרם את כל כולו למען הצבא והמדינה. הוא עלה לארץ בלי הון אישי וכחייל בודד מעולם לא התלונן אלא רק ניסה להמשיך לתרום ולסיים את השירות בכבוד". עוד הוסיף גבאי כי "מנחם טס לארצות הברית לבית חולים שמתמחה בטיפול בסרטן מהסוג שלו אך התרופות לטיפול עולות הון עתק וגם הטיפולים הכרוכים בך".

מפקד הפלוגה רועי פרידברג, בה גורדון וחבריו שירתו, אמר כי הוא תכנן צעדים רבים ומשמעותיים בשביל לאסוף כסף, פנה לתקשורת והפעיל קשרים כדי להזיז עולמות למענו. לדבריו, "כל הפלוגה נכנסה ללופ של התרמה למען מנחם וכולנו נלחמים יחד איתו. הוא נלחם ימים ולילות כדי לשמור עלינו, עכשיו תורנו לעזור לו". בעת גיוס התקציב לטיפולים כתב המ"פ: "זה הזמן להכרת הטוב. מנחם איש יקר ואהוב, לוחם משוחרר ששירת בכבוד בצנחנים בגדוד 890. בחור ערכי וציוני אשר תיפקד כמאגיסט בפלוגה וביצע את תפקידו בהצטיינות. הוא עשה מהלך שלא מובן מאליו בכלל לעזוב משפחה, חברים ולימודים כדי להתגייס לצבא ולשרת כלוחם בצבא הגנה לישראל. צוות מנדל פותחים את הלב".

מנחם גורדון חייל בודד שאובחן בסרטן. מערכת וואלה! NEWS
הפרויקט של "צוות מנדל" שהתקיים בחודשים האחרונים/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully